Ik had een usb naar ps2 stekkertje voor de microsoft intellimouse, maar die ben ik op de een of andere manier kwijtgeraakt. In ieder geval blijft de muis de hele tijd hangen als ik usb gebruik, dus ben ik de computerwinkels afgelopen maar niemand verkoopt zo'n stekkertje of kan hem bestellen, weet iemand misschien waar ik zo'n stekkertje kan bestellen?
Die werken toch niet eens met Microsoft muizen? ALthans dat zeggen alle winkels, dat ze alleen met Logitech muizen werken.
Ik had er eentje groen van kleur die kwam bij de muis dat is dus zo'n eentje met een intelli eye.
Deze kwam trouwens uit engeland, of komen ze er in nederland niet bij?
Daar heb ik geen idee vanOp zaterdag 17 november 2001 16:56 schreef StephaN het volgende:
Ik had er eentje groen van kleur die kwam bij de muis dat is dus zo'n eentje met een intelli eye.
Maar niemand weet of je er ergens een los kan kopen? Want ik kan er geen een vinden
Verwijderd
Ik heb er hier nog eentje liggen.
Het is zo'n mintgroene, zat bij mijn Logitech dual optical muis.
Het is zo'n mintgroene, zat bij mijn Logitech dual optical muis.
hahaah
ik zoeken in google .
en wat krijg ik
ik zoeken in google .
en wat krijg ik
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Dat bovenste plaatje is niet echt wat ik zocht, maar wel goed idee als cadeau of zo
.
Hey, maar als je er eentje hebt die je niet gebruikt, kan je hem dan misschien (tegen vergoeding uiteraard) opsturen?
Hey, maar als je er eentje hebt die je niet gebruikt, kan je hem dan misschien (tegen vergoeding uiteraard) opsturen?
ik ben al aan et zoeken wie ze verkoopt .
ogenblikje .
( anders op de HCC liggen ze zeker ! )
ogenblikje .
( anders op de HCC liggen ze zeker ! )
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Eh talin het kan zijn dat ik niet goed keek uiteraard, maar ik zag dat stekkertje niet bij eynstein hoor
nee die staat er ook niet tussen, talin is een beetje aan het blaten
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
heb ik gezegd dat ie er tussen stondOp zaterdag 17 november 2001 19:43 schreef limoentje het volgende:
nee die staat er ook niet tussen, talin is een beetje aan het blaten
ik kan em zo 1 , 2, 3 niet vinden maar weet wel wat je bedoelt !
kzal nog 1 x zoeken om et goed te maken .
Waarschijnlijk heb ik er nog wel eentje liggen. (heb 2 muizen en zitten beide op USB, dus PS/2 niet nodig)
http://www.inclusive.co.uk/catalog/adaptors.shtml
http://www.1010net.com/usbtotwops2p.html
hier staan dr echt veel .
http://www.usbstuff.com/ps2.html
http://www.1010net.com/usbtotwops2p.html
hier staan dr echt veel .
http://www.usbstuff.com/ps2.html
Het zijn allemaal ps2 - usb apparaten
en ze kosten nog eens 60 gulden ook daar kan ik bijna een nieuwe muis voor kopen
StephaN: Zon groen stekkertje van USB naar PS/2??
Ik heb er toevallig 2 liggen, als je vrijdag of zaterdag naar de HCC komt (stand van Tweakers, duh) kan ik je er wel 1 geven.
Ik heb er toevallig 2 liggen, als je vrijdag of zaterdag naar de HCC komt (stand van Tweakers, duh) kan ik je er wel 1 geven.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
die ding zijn moeilijk te krijgen...en duur zoals ik zie
gewoon naar een pc-boer winkel gaan, een keyboard te show opzoeken en hewt stekkertje er af halen dan:
1) naar de balie lopen en zeggen "wat mot je er voor hebben"
2) als een gek wegwezen (op eigen risico
)
(is dit "te" dan ff eleten/editen, ik merk et wel
)
gewoon naar een pc-boer winkel gaan, een keyboard te show opzoeken en hewt stekkertje er af halen dan:
1) naar de balie lopen en zeggen "wat mot je er voor hebben"
2) als een gek wegwezen (op eigen risico
(is dit "te" dan ff eleten/editen, ik merk et wel
Lekker winkels dan want het werkt echt uitstekend.Die werken toch niet eens met Microsoft muizen? ALthans dat zeggen alle winkels, dat ze alleen met Logitech muizen werken.
Verwijderd
Bij de 'bekende' Duitse kabelboer (die op bijna elke) computerbeurs staat, zijn die dingen te koop, ook de andere kant op...dus van ps/2 -> usb maar ook dus usb -> ps/2.
Alle denkbeeldige kabels hebben ze bijna wel...ze hebben ook een site'je in duitsland, als daar nog interesse is lees ik het wel, moet ff opzoeken namelijk...
Dus sla je slag op de hcc....koop ze groot in, en ga een online shop beginnen....grapje..
Alle denkbeeldige kabels hebben ze bijna wel...ze hebben ook een site'je in duitsland, als daar nog interesse is lees ik het wel, moet ff opzoeken namelijk...
Dus sla je slag op de hcc....koop ze groot in, en ga een online shop beginnen....grapje..
Waarvoor werkte de muis niet gewoon als USB? Da's toch veel handiger? Is het een oudere machine of zoiets?
hehe bedankt voor alle reacties, maar ik ben een keer op zo'n hcc beurs geweest en dat is niks voor mij
Maar als iemand mij zijn stekkertje wil verkopen en dan naar mij opsturen:
stalboom@knoware.nl En dan regelen we het wel
stalboom@knoware.nl En dan regelen we het wel
Pagina: 1