Verwijderd

Topicstarter
Voor de duidelijkheid wil ik even het volgende zeggen over de NAPA 380: Hij heeft GEEN upgradable firmware, dus als straks MP3pro het licht ziet, heb je daar nix aan. Niet dat dat zo'n groot probleem is, want gewoon MP3 is fine with me.

't is maar dat je 't weet...

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

bron?

Verwijderd

Topicstarter
Dat IS gewoon een feit, er staat trouwens nergens bij dat het wel zo is. Dir kan voor sommigen misschien verwarring veroorzaken, vandaar deze draad...

BTW: hoe kom je erbij dat de 8cm Expanium BETER is dan de NAPA 380? De Expanium heeft volgens mij niet eens ID3 tag-weergave, en kan ook niet voor/achteruit spoelen...

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 17 november 2001 17:10 schreef TweeBy het volgende:
Dat IS gewoon een feit, er staat trouwens nergens bij dat het wel zo is. Dir kan voor sommigen misschien verwarring veroorzaken, vandaar deze draad...

BTW: hoe kom je erbij dat de 8cm Expanium BETER is dan de NAPA 380? De Expanium heeft volgens mij niet eens ID3 tag-weergave, en kan ook niet voor/achteruit spoelen...
Dat IS gewoon een feit, idd geen id3tag, spoelen kan die zeer zeker wel :)

Verwijderd

Met zo'n vaart zal het denk ik niet lopen met MP3 Pro... :P

Verwijderd

de Napa heeft geen upgradable firmware, dus moet je bij mp3 blijven, hetgeen geen probleem is omdat
1. een 185-200mb schijfje groot/goedkoop genoeg is
2. de meeste mensen hun muziek toch al als mp3 hebben opgeslagen en converteren kwaliteit en tijd kost
3. er is nog geen standaard in beschermde muziek (formaat dus), dus kan je met mp3 nog lekker mee, en eer dat dat formaat er is, zullen de fabricanten de mp3spelertjes van nu misschien toch niet meer ondersteunen

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 17 november 2001 17:26 schreef deMatthijs het volgende:
Met zo'n vaart zal het denk ik niet lopen met MP3 Pro... :P
Tot nu toe is er nog niet de aanleiding om massaal over te stappen, laten ze eerst maar eens goeie ripper uitkomen die van mp3 mp3pro kan maken, en goeie ondersteuning van programma's.

Dan zou het wel relaxst zijn, 2.5 keer zo veel muziek op een schijfje :D

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

[topic=299430] ?

Putting the bit in Biton since 1997

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg