ClanBase gegevens op je site verwerken.

Pagina: 1
Acties:

• Cheater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:02
Hoe kan ik MySQL informatie van Clanbase halen, zodat ik die in m'n site kan verwerken?

Het gaat alleen om CS.

Op Clanbase kun je je beschikbaar stellen voor een war, maar ik zou graag dat ze dat op m'n site doen.

Kan dit?

Verwijderd

nee, je kunt niet in hun MySQL database gaan kutten, zou een beetje dom zijn toch ;)
je kunt het wel met xml ofzo doen, maar begin daar maar niet aan, dat is niet zo snel geleerd...

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 15:29

MAZZA

Barbie is er weer!

Op zaterdag 17 november 2001 17:06 schreef jurriebur het volgende:
nee, je kunt niet in hun MySQL database gaan kutten, zou een beetje dom zijn toch ;)
je kunt het wel met xml ofzo doen, maar begin daar maar niet aan, dat is niet zo snel geleerd...
Niet snel geleerd :? Dat valt erg mee moet ik zeggen.

Misschien kun je delen van die page rippen met php :?

• Cheater
Ik had ooit een progje gemaakt, wat bestanden van internet afhaalde en dan in een textvak zette. Ik zag toen de hele source.

Maar ik had dat toen niet met PHP geprobeerd.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Volgens mij wordt alle php code eerst verwerkt en daarna verstuurt, dus de source krijg je niet te zien.

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 16:39 schreef Cheater het volgende:
Hoe kan ik MySQL informatie van Clanbase halen, zodat ik die in m'n site kan verwerken?

Het gaat alleen om CS.

Op Clanbase kun je je beschikbaar stellen voor een war, maar ik zou graag dat ze dat op m'n site doen.

Kan dit?
Het enigste wat je van clanbase mag, is informatie eraf halen, dit kan door middel van php geloof ik, moet je ff Tal mailen, of iemand anders van clanbase

• Cheater
yo, dat doe ik dan maar

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Of ff die hacker vriendelijk mailen :)
Pagina: 1