Ten eerste, ik ben geen anticristen. Ik heb niks tegen die mensen, als ze willen geloven dan doen ze dat.
Maar goed daar gaat mijn topic niet over. Waar het wel over gaat?
Nou ja, ik vind dat Cristenen soms ontzettend overdrijven over sommige dingen.
Volg deze link:
http://www.bijbelenonderwijs.nl/
Op deze site trekken ze ten streide tegen Harry Potter en Pokomon. Uhm. Wat is er mis met Harry Potter en Pokomon?
Ze zijn nogal redelijk tegen spirituele dingen. alles wat met hekserij te maken heeft is fout (heksen zijn geen foute mensen maar proberen anderen juist te helpen)
De site is eigenlijk een soort waarschuwing voor ouders. Dat er op scholen veel dingen zijn die een "verkeerde" invloed hebben (of kunnen hebben) op hun kinderen.
Nou ja kijk eens op de site rond dan snap je wat beter wat ik bedoel.
Wat ik dus wil zeggen: Cristenen overdrijven soms best wel met dingen.
Zo ken ik een paar mensen die Cristelijk zijn, die kijken nauwelijks TV omdat de duivel dan inlvoed op je zou hebben.
Niet te vergeten muziek en computer spellen.
En dan dat stukje met Harry potter en Pokomon.
Waarom ovrdrijven die Cristenen vaak zo met zulke dingen, en denken ze dat al het hierboven beschreven fout is, terwijl veel mensen nergens last van hebben?
PS Nogmaals, ik ben geen anticristen, ik vind alleen dat ze soms overdrijven met sommige dingen, verder zijn het meestal aardige mensen. Ik heb zelf ook Cristelijke vrienden, niks mis mee verder
Maar goed daar gaat mijn topic niet over. Waar het wel over gaat?
Nou ja, ik vind dat Cristenen soms ontzettend overdrijven over sommige dingen.
Volg deze link:
http://www.bijbelenonderwijs.nl/
Op deze site trekken ze ten streide tegen Harry Potter en Pokomon. Uhm. Wat is er mis met Harry Potter en Pokomon?
Ze zijn nogal redelijk tegen spirituele dingen. alles wat met hekserij te maken heeft is fout (heksen zijn geen foute mensen maar proberen anderen juist te helpen)
De site is eigenlijk een soort waarschuwing voor ouders. Dat er op scholen veel dingen zijn die een "verkeerde" invloed hebben (of kunnen hebben) op hun kinderen.
Nou ja kijk eens op de site rond dan snap je wat beter wat ik bedoel.
Wat ik dus wil zeggen: Cristenen overdrijven soms best wel met dingen.
Zo ken ik een paar mensen die Cristelijk zijn, die kijken nauwelijks TV omdat de duivel dan inlvoed op je zou hebben.
Niet te vergeten muziek en computer spellen.
En dan dat stukje met Harry potter en Pokomon.
Waarom ovrdrijven die Cristenen vaak zo met zulke dingen, en denken ze dat al het hierboven beschreven fout is, terwijl veel mensen nergens last van hebben?
PS Nogmaals, ik ben geen anticristen, ik vind alleen dat ze soms overdrijven met sommige dingen, verder zijn het meestal aardige mensen. Ik heb zelf ook Cristelijke vrienden, niks mis mee verder
Signature