Toon posts:

hardware aanschaffen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wellicht een rare vraag, maar voor mijn systeem wil ik alle hardware bij 1 zaak aanschaffen, zodat alles ook op 1 bon komt (moet ivm PC-Prive). Maar als ik op internet naar verschillende PC-sites surf dan valt me op dat al die on-line winkels behoorlijk bepercte keuze hebben. Zelfs bij bv informatique die er op zich al uitspringt qua hoeveelheid is gewoon niet alles te krijgen. Weet iemand een site waar je echt alles kan krijgen?

Alex

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
wat kun je bij informatique niet krijgen dan?

• snoei
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:52

snoei

kabels... :D

bij alternate is vrij veel te krijgen, maar je zult zien dat net dat stukje hardware dat je wilt hebben zij niet hebben. Je kunt ook nog ff norrod.nl proberen!!

Verwijderd

Ik denk dat je met de uitstekende service die Informatique altijd levert je zeker de artikelen die niet in hun assortiment staan kunt bestellen. Mail of bel gewoon even, ik denk dat je dan een heel eind moet komen.

Verwijderd

alternate heeft bijna alles, informatique heeft heel veel, en anders kunnen zij er denk ik wel voor zorgen, en norrod heeft nooit iets op voorraad :(, en beperkte keuze in mobo's (alleen asus en msi) maar is wel (redelijk) goedkoop.

• Xplosive15
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10-2025
gistron heeft ook een leuk voorraadje, daar had ik mijn spulletjes vandaan en het mooiste was dat ut ook nog eens bijna 100 piek goekoper was dan was aangegeven op de site :9~

For those about to rock, we salute you!

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:24
Op zaterdag 17 november 2001 23:34 schreef Xplosive15 het volgende:
gistron heeft ook een leuk voorraadje, daar had ik mijn spulletjes vandaan en het mooiste was dat ut ook nog eens bijna 100 piek goekoper was dan was aangegeven op de site :9~
Dagprijzen noemen ze dat :)

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik kan meer online krijgen bij 1 winkel dan bij de lokale computer winkel....maar ja als je zeldzaam spul will kopen zal het lasting worden.

• Xplosive15
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10-2025
Op zondag 18 november 2001 09:48 schreef Red_Cell het volgende:

[..]

Dagprijzen noemen ze dat :)
hmmz, toch vaag dat ook een dag later die prijzen niet zijn veranderd op hun site :z

For those about to rock, we salute you!

Verwijderd

Elke goeie computerzaak kan datgeen wat ze niet in voorraad hebben toch gewoon voor jou bestellen?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op zondag 18 november 2001 12:12 schreef baspiepers het volgende:
Elke goeie computerzaak kan datgeen wat ze niet in voorraad hebben toch gewoon voor jou bestellen?
ja dat dacht ik ook, alleen dan kost dat ietsjes meer..
Pagina: 1