Isdn tot 121% sneller

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
http://www.avm.de/FastInternet/

Ik kan dus helemaal geen duits enezow
maare ik heb er dus een beetje uitgehaald dat je met een bestaande isdn aansluiting dat je daarmee tot 121% sneller kan surfen door compressie.

Is er iemand die iets daarvan kan vertalen ?

Verwijderd

Ik ga het niet helemaal vertalen, maar het gaat er gewoon om dat je dat FRITZ! programma kunt downloaden en als je provider datacompressie ondersteunt licht de K-knop in het programma groen op en surf je 2x zo snel over het web. Verder hoef je er volgens die site nix voor te doen, je ISDN kaart en Windows ondersteunen het al.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:32

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het klinkt als zo'n Spindle kaart ;).
Persoonlijk lijkt het me sterk. Datacompressie wordt al vaak toegepast als het kan. Ik bedoel, waarom zou een provider wel compressie ondersteunen maar het niet 'gebruiken'?

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Het is dus TOT 121% meer snelheid (als alles meezit dus). Ofwel als jij een tekstfile binnenhaalt dan heb je die extra winst; als je een zip binnenhaalt niet ....

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Datacompressie staat bij 10 van de 10 providers al aan. Er wordt zelfs geen reclame meer voor gemaakt :)

Deze doen het dus wel. :)

Het is zo iets als:

"Koop nu de nieuwe auto van merk (censuur). Er zit zelfs een elektrische startmotor in!"

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 17:18 schreef IceStorm het volgende:
Het klinkt als zo'n Spindle kaart ;).
Persoonlijk lijkt het me sterk. Datacompressie wordt al vaak toegepast als het kan. Ik bedoel, waarom zou een provider wel compressie ondersteunen maar het niet 'gebruiken'?
Misschien omdat het hun wel bandbreedte kost? Als een gebruiker namelijk sneller kan surfen zal hij in een uurtje ook meer MB downloaden en dat kost hun weer meer. Gokje hoor, ik weet er niet zoveel van. En als het klopt wat eamelink zegt dan zal het idd tegenwoordig wel gewoon standaard zijn.

Verwijderd

bij wanadoo heb ik geen compressie....hometime enzo, teminste ik zie altijd 0% compressie staan in xp, terwijl ik het wel aangevinkt heb in de config...

Verwijderd

Waarom is dat proggie in godsnaam 8 MB ?? alleen om compressie in te schakelen? Vast niet.
Ik heb isdn lijntje, is het de moeite warad om t te dl'en ?

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 18:34 schreef Kertje het volgende:
bij wanadoo heb ik geen compressie....hometime enzo, teminste ik zie altijd 0% compressie staan in xp, terwijl ik het wel aangevinkt heb in de config...
Ongeveer 35% bij Wish

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Op zaterdag 17 november 2001 18:34 schreef Kertje het volgende:
Ik kan heel die compression status niet meer vinden :?

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 22:17 schreef rb338 het volgende:

[..]

Ik kan heel die compression status niet meer vinden :?
klikken op de verbinding in de system tray, kan overgens volgens mij alleen met win2k en winxp

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op zaterdag 17 november 2001 19:08 schreef wachtwoordkwijt het volgende:
Waarom is dat proggie in godsnaam 8 MB ?? alleen om compressie in te schakelen? Vast niet.
Ik heb isdn lijntje, is het de moeite warad om t te dl'en ?
heb je um al gedownload en geprobeert ?

Verwijderd

Ik neem aan dat dit alleen voor bestanden geld die je met WinZIP enzo goed kan comprimeren... dus als je een .RAR of een .MP3 download, heeft het vrij weinig zin :)

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 12:34 schreef Attilla het volgende:

[..]

heb je um al gedownload en geprobeert ?
nee, vraag me ook af of het wel zin heeft

Verwijderd

Ik ken de details verder niet ofzo, maar op die site staat dat er nog maar enkele Duitse providers dit ondersteunen dus dit lijkt me een nieuwe manier van compressie. En uit het feit 'ISDN-kaart ondersteunt het al' lijkt het mij dat het om HARDWARE-compressie gaat, in tegenstelling tot de softwarecompressie van Windows
Pagina: 1