goedkoop raar versterkerkaartje

Pagina: 1
Acties:

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ik heb ooit eens op een beurs voor 5 gulden een versterker-kaartje opgepikt, het ding gaat in een PCI slot, je doet er een molex in, aan de achterkant 2 speaker aansluitingen, een input en een headphone aansluiting. ook nog zit er een frontje voor 5œ bay bij waarmee je volume en bass/trebble kan aanpassen. ik heb m getest en het geluid is redelijk. maar ik zit met een aantal vragen: is het veilig dit ding te gebruiken? (denk aan warmte-productie of als een van mn boxen per ongelijk short oid), ze zullen toch om een reden zo goedkoop geweest zijn (ze zijn trouwens van fujitsu, misschien teveel geproduceerd voor multimediasystemen?). Zo zit er bijv. een aansluiting op waar op staat "sound card", het heeft 13 pinnen, waar zou dit dus voor kunnen zijn? Nou ja.. eigenlijk ben ik dus gewoon op zoek naar meer info over het ding.
bvd! [Search gebruikt]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

is die grote connector misschien voor een waveblaster?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• m-m
  • Niet online
Op zaterdag 17 november 2001 16:00 schreef limoentje het volgende:
is die grote connector misschien voor een waveblaster?
ehm.. zou kunnen

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
'k heb em ook :)

alleen nog nooit geprobeerd :P

hij kostte mij overgins hfl 10 inc. ZWART voorfrontje met volumeknopjes :)

• m-m
  • Niet online
wooo een lotgenoot!
ik overweeg serieus het ding in de strijd te gooien maar ik kom er nu achter dat die volumeknopjes niet goedwerken :'(.. bass knopje wel, trebble hoor ik het verschil niet zo goed maar dat ligt misschien aan mn oren :)

zitten volgens mij meer aansluitmogelijkheden aan dat kaartje dan dat frontje biedt... zit ook trouwens een leuk IR-glaasje in frontje, daar kan ik mooi mijn zelfbouw-winampacontroller achter zetten ALS ik em ooit afkrijg.