vage pc die ik heb

Pagina: 1
Acties:

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 22:25

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
Hee mensen, mijn eerste post hier, dus kijken hoe dit gaat.
Ik heb een probleem met mijn pc, een echt probleem is het niet want alles werkt maar ik wil het toch weten.
Ik heb een p3 600, met dfi moederbord, 256mb sdram, riva tnt2 en een 20 gig maxtor.
Als ik in windows (ik heb win98se) wil afsluiten of herstarten dan loopt ie vast, hij springt uit windows en dan hoor je de "de computer wordt afgesloten" en "u kunt nu de computer uitzetten" schermpjes te zien, maar hij loopt dan gewoon vast waardoor ik op de resetknop moet drukken.
Ik kan hier wel mee leven, doe het al 2 jaar, maar nu wil ik het toch weten.

Alvast bedankt, Glorificationer, de newb *D

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Verwijderd

Was er geen fix op de windows update te downloaden voor afsluitproblemen onder Win98?

Welcom op GoT trouwens! :)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op zaterdag 17 november 2001 16:13 schreef DMaarten het volgende:
Was er geen fix op de windows update te downloaden voor afsluitproblemen onder Win98?

Welcom op GoT trouwens! :)
ja idd is 1 v/d eerste win98 updates, dus ff naar http://windowsupdate.microsoft.com/ en kies daar: "updates op producten" en vandaar gaat hij je pc controleren wat je allemaal nog niet heb voor updates en kies daarna alle belangrijke update pakketen en evt andere leuke dingetjes..

Verwijderd

Moi. Volgens mij heb je bij Win 98 nog zo'n instellingen menu, msconfig als ik me niet vergis. (start, uitvoeren..., msconfig) Daar kun je op een een of ander tabblad "Snel uitschakelen" afvinken, staat standaard aangevinkt. Veel computers zijn namelijk te snel met het afsluiten en lopen daardoor vast. Dit probleempje heb ik zelf ook wel gehad.

(heb nu geen pc meer in huis met zon oud OS :7 Over de juistheid van bovenstaande kan daarom niet worden gecorrespondeerd... Als iemand dit leest en denkt: dat zit niet zo, maar zo, post dan even!)

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 22:25

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
ok bedankt, ik ga nu ff kijken!

Later, Glorificationer

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D