(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Was er geen fix op de windows update te downloaden voor afsluitproblemen onder Win98?
Welcom op GoT trouwens!
Welcom op GoT trouwens!
ja idd is 1 v/d eerste win98 updates, dus ff naar http://windowsupdate.microsoft.com/ en kies daar: "updates op producten" en vandaar gaat hij je pc controleren wat je allemaal nog niet heb voor updates en kies daarna alle belangrijke update pakketen en evt andere leuke dingetjes..Op zaterdag 17 november 2001 16:13 schreef DMaarten het volgende:
Was er geen fix op de windows update te downloaden voor afsluitproblemen onder Win98?
Welcom op GoT trouwens!
Verwijderd
Moi. Volgens mij heb je bij Win 98 nog zo'n instellingen menu, msconfig als ik me niet vergis. (start, uitvoeren..., msconfig) Daar kun je op een een of ander tabblad "Snel uitschakelen" afvinken, staat standaard aangevinkt. Veel computers zijn namelijk te snel met het afsluiten en lopen daardoor vast. Dit probleempje heb ik zelf ook wel gehad.
(heb nu geen pc meer in huis met zon oud OS
Over de juistheid van bovenstaande kan daarom niet worden gecorrespondeerd... Als iemand dit leest en denkt: dat zit niet zo, maar zo, post dan even!)
(heb nu geen pc meer in huis met zon oud OS
ok bedankt, ik ga nu ff kijken!
Later, Glorificationer
Later, Glorificationer
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D