Toon posts:

heeft dit nut

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik had laatst een aanval en wilde me pc zo stil mogelijk maken :) dit is goed gelukt door isolatie en stuff maare nou zat ik nog met de voeding.
Ik lezen blijkt die enermax voeding goed te zijn. Nou komt dus me vraag, ik wil em lekker stil en dat ding reageert op temp van je kast. Me temp is constant iets van 32/33 graden .... gaat dan ding dan hard te keer? Want ik lees wel eens van mensen dat ding mega hard gaat draaien omdat het warm is. Ga natuurlijk niet veel geld uitgeven als het alleen maar meer herrie gaat maken ;)

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:24
Als je een wil investeren in een enermax (ik binnenkort ook :) ) zou ik ook investeren in een paar casefan's van 8 cm en deze in je kast plaatsen op 7Volt. Dan hoor je ze ook niet maar helpen ze je kast temp wel naar beneden waardoor je voeding minder hard hoeft te draaien... :)

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

Verwijderd

[search=enermax]
genoeg info te vinden lijkt me :)

Kan je volgende keer aub een duidelijke topictitel nemen? Dit schiet niet echt op namelijk.

Dit topic is gesloten.