Toon posts:

Sitecom Wireless Home Kit/Win XP, 'n paar vragen.

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand deze kit al aan de praat gekregen met XP Home versie, of moet ik perse W2K gebruiken? En hoe stabiel werkt het pakketje nou? (ik hoorde iets over onstabiele drivers etc.)

Werkt deze kit op een afstand van 7-8 meter? (Dwars door een dikke betonnen plaat heen...)
Hoeveel is de bandbreedte die jullie met een vergelijkbare situatie halen? Ik lees veel over 40-50KB/s,... maar zijn er ervaringen dat deze kit met deze omstandigheden meer haalt? Vanaf een dikke 100KB/s wordt het natuurlijk wel leuk!

Thanks!

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
had ook belangstelling voor zo n kitje vanwege de prijs, maar heb ze gemail en er is geen ondersteuning voor XP en er zijn ook problemen met w2k. De drivers voor xp komen waarschijnlijk helemaal niet. Ik heb toen maar een pcmcia en een pci wireless kaartje gekocht (wel 200 piek duurder) maar wel goede drivers en bereik en geen grote usb kast naast mn laptop maar een klein kaartje in mn laptop

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dan het beste alternatief als ik er niet teveel geld aan uit wil geven???

Verwijderd

Topicstarter
Mijn thuissituatie is trouwens dat ik op de 1e etage een server heb staan, en beneden in de woonkamer een werkstation achter de bank weggemoffeld met wat potserig materiaal zoals een LCD, wireless k/m etc. :) Geen laptop oid dus...

• Unknown
  • Niet online
zijn niet echt veel alternatieven, in die prijsklasse, heb nog geen usb kastje gezien met xp support dus nu ben je aangeweze op 2x pci kaartjes en die kosten rond de 300 piek/s. Msschien kan je via ebay ofzo goekoper aan een setje komen...

Verwijderd

Topicstarter
Heb je toevallig ook een naam van die PCI kaartjes, ik zag trouwens ook een setje van Intel ergens voorbij flitsen voor iets van $130 ofzo?

http://www.zdnet.nl/rev.cfm?id=3942

• Unknown
  • Niet online
merk maakt niet zoveel uit, kijk maar eens in de pricewatch van tweakers, de prijzen varieren van 250-600 ofzo. Let op sommige pci kaartjes kosten rond de 150 piek maar dat zijn alleen pci houders voor pcmcia (laptops) kaartjes. Die moet je dan erbij kopen.

Verwijderd

Topicstarter
De set van Intel lijkt me wel fatsoenlijk. Ze hebben toch een naam hoog te houden met de kwaliteit van een product. De USB kastjes kost iets van $80,- per stuk. Dus voor een fl 400,- zou je klaar kunnen zijn. De doorvoer is ongeveer 75kb/s. Niet veel maar wel toereikend denk ik zo.

Iemand ervaring met dit product?
Pagina: 1