Mij ati-tv out kaart in mijn notebook van COmaq geeft alleen maar zwart wit beeld. Wat moet ik eraan veranderen om dit in kleur te krijgen? En hoe moet ik iets veranderen?
Het signaal dat uit je laptop komt is SVHS(of terwijl Y/C)
De Y staat voor luminancie en de C voor Chrominancie.
Wanneer je dus alleen zwart wit beeld krijgt wordt het C signaal dus niet gebruikt. Dit komt waarschijnlijk omdat je tv dit niet ondersteunt.
Hoe oud is je tv?
Hoe sluit je de kabel op je tv aan?
De Y staat voor luminancie en de C voor Chrominancie.
Wanneer je dus alleen zwart wit beeld krijgt wordt het C signaal dus niet gebruikt. Dit komt waarschijnlijk omdat je tv dit niet ondersteunt.
Hoe oud is je tv?
Hoe sluit je de kabel op je tv aan?
Ik had dat probleem ook alleen, ik had alles afgezocht, waarna het een knopje op m'n afstandbediening bleek te zijn. Namelijk een blokje met daar in een S.
Gebruikt:
Een Siemens Laptop met Intel Onboard i815
Een JVC tv met 2x SCART (& bleek later een SVHS-ingang
)
Een SVHS-naar-SCART-kabel
Misschien een oplossing, als ik dat knopje niet indrukte had ik ook Z/W-beeld...
Gebruikt:
Een Siemens Laptop met Intel Onboard i815
Een JVC tv met 2x SCART (& bleek later een SVHS-ingang
Een SVHS-naar-SCART-kabel
Misschien een oplossing, als ik dat knopje niet indrukte had ik ook Z/W-beeld...
I Don't Know, So Don't Shoot Me
Verwijderd
Je wilt het haast niet geloven, maar het overbekende zwart/wit probleem is zo vaak voorbij gekomen dat het niet enkel in de search meer dan genoeg te vinden is, zelfs in de FAQ wordt er aandacht aan geschonken.
en daarom ^^ sluit ik deze dus
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()