Toon posts:

Neppe Brander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows XP pro, in me pc zit een yamaha 16x4x4, ik gebruik de nieuwste nero om te branden. Alles lijkt goed te gaan, hij brandt netjes en hij zegt dat het goed gegaan is. Zelfs me brander geeft aan dat hij aan het branden is. Als ik de gebrande cd bekijk, is deze gewoon nog leeg en kan ik deze opnieuw branden, dit blijft mis gaan. Heb de nieuwste firmware al, heeft iemand nog tips, of is ie echt kapot? :?

• joop3
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-01 16:52

joop3

Van simulatie afhalen :)

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 07:56
Maakt niet uit hoor

:D

Verwijderd

Zijn de gebrande cd nu echt leeg of zijn ze mislukt?

Verwijderd

is die Yamaha een SCSI-brander?

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-04 17:00
Ik heb ook z'n gaar ding...

Je kan het beste Philips of Fuji cd's nemen deze werken
bij mij nog redelijk icm met die Yamaha 16x4x4 SCSI...

Als je er meer over wil weten even zoeken google
en dan Yamaha Weakburn....

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Verwijderd

Aspi drivers downloaden misschien.
ForceAspi 1.7 kan je daar voor gebuiken.

Verwijderd

hey Jealopussy
dit probleem heb ik nu ook! :-(
ik heb zelf een hp 10x4 brander en ik heb al getest met branden op waitec en op ACER cdrs.... bij beide werkt het niet (nouja, heeeeeel soms wel)

ik ben er over aan het denken om de brander terug te sturen naar mycom....
op de hccbeurs ga ik nog wat nieuwe philips cdtjes kopen, misschien dat dat helpt..

p.s. het is mij 1x gelukt om een zogenaamd lege cd (hij was dus wel volgebrand maar je zag nix) zichtbaar te maken. ik had later die sessie geimporteerd en er 1 klein filetje bijgezet.. daarna gebrand (kweet alleen niet zeker of ik daarna de cd afgesloten heb) en toen deed ie het!
:)

Verwijderd

Heb je nog garantie op de brander?

Verwijderd

ik heb 'm net 4 weken of zo, dus dat moet kunnen! :-)

Verwijderd

Topicstarter
De cd's zijn echt leeg en ik heb een ide brander, ook simulatie is afgevinkt. Als cds gebruik ik tdk cd-R74CBEC

Verwijderd

Terugbrengen dus!

Verwijderd

hallo Jealopussy

Ik heb net nog ff wat 'verkeerde' cdrs gecontroleerd en nu blijkt dat ezcdcreator/nero allebei zeggen dat de cds leeg zijn.
Daarna heb ik getest om er ff een filetje van b.v. 1mb op te zetten en dan zegt hij dat de sessie niet goed is afgesloten... vaag vaag

Verwijderd

is het een "back-up"cd of gewoon een cd om wat bestandjes op te gooien?

Verwijderd

gewoon een cd waar ik mp3 op gebrand heb.... (of wilde branden)
dus CDR en GEEN cdrw
Pagina: 1