masters of sound

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:01
ik hoorde dat deze opleiding bestond, wordt gegeven op een school in den haag, weet iemand welke school ?

(misschien hoort dit topic wel in huiskamer)

ow en als je de opleiding doet/heb gedaan vertel ff wat je er van vind en hoe de toelating is e.d

• wibblemoo
niemand ?

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:33
Ik weet wel iets, maar niet alles. Ten eerste kan je natuurlijk bij het conservatorium kijken, maar dat is niet precies wat je zoekt geloof ik. Je hebt ook het instituut SAE. www.sae.edu Daar heb ik zelf wel gekeken voor cursussen. Ik heb het dus niet gedaan. Het leek me wel interessant. Je kan iets doen van Master of Arts in audio inderdaad, maar ook veel andere audio-cursussen. Die Master of Arts is in combinatie met een Engelse universiteit geloof ik. Het zou trouwens ook bachelor kunnen zijn, dat weet ik niet meer.

SAE zit trouwens in Rotterdam en Amsterdam.

'k Hoop dat je hier wat aan hebt.

• wibblemoo
ja dat van sae had ik ook al gevonden, maar dat ziet er meer uit als een cursus dan een goede vervolgopleiding (correct me if i'm wrong) ik zoek dus een vervolgopleiding helemaal gericht op audio en voornamelijk studiowerk e.d (audio design op de hku is uitgesloten)

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
Ik geloof dat een oud-huisgenoot van me zoiets doet. Die doet iig een audio-opleiding van een jaar in Rotterdam of Den Haag geloof ik.
En als ie klaar is dan is ie een soort Fritsie.
Hidden sound system, d'r zit een bocht in het geluid :)

specs

• wibblemoo
da's van jiskevet :)

Verwijderd

sae is great man wel een beetje duur maar daar leren ze je echte sound enginering met hetr echte spul kijk ff goed op hun site want die cursusen waar jij het over hebt is niet het echte werk

• wibblemoo
ja ik heb hun folders hierzo, je hebt het studio certerficaat en die opleiding die 12 ruggen kost. maar ik vind het net een cursus omdat je het in de avonduren doet enzow.. maar uh, is het aan te raden eerst het studio certerficaat te halen en dan de andere opleiding te doen ?
Pagina: 1