Kan 't goed blijven gaan met Essent?

Pagina: 1
Acties:

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
(Misschien kan deze beter in SG, weet ik niet helemaal: move maar mocht t nodig zijn :))

De laatste tijd zie ik het slecht gaan met al die inet/telcobedrijfjes: UPC, versatel enz enz...
Zelf zit ik bij Essent en gebruik ik dan ook essent@home.
Die lui sponsoren ziekelijk veel en investeren in nieuwe dingen tot ze er bij neer vallen. Nu zijn ze hoofdsponsor van het wereldnatuurfonds zelfs geloof ik. Is het moment dat essent gruwelijk op zn bek gaat niet erg dichtbij? As in, dat het niet meer uitkan en dat ze allerlei verplichtingen hebben?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
veel reclame = veel verdienen..

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:32

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Essent is ook het enige kablebedrijf dat geen belachelijke hoge sommen geld neerlegt om ergens kabel te mogen serveren. UPC bijv heeft hele steden 'opgekocht' kwa bekabeling maar wel voor enkele duizenden guldens per aansluiting.

Daarnaast maken ze naar mijn idee niet extreem veel reclame maar kienen ze het mooi uit. En ach, ze zullen ook wel wat zakcentjes achter de hand hebben.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Go Essent, dan maar :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 10:38
@home is ook wel wat groter dan UPC he :)

@home zit ook in heel de USA en Australie :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:17

Wildfire

Joy to the world!

Daar ga je de fout in. @Home Benelux is geheel zelfstandig en heeft niets meer te maken met @Home in Amerika enzo.

Daarom ook is @Home in Amerika nu foetsie (want zware financiele problemen) en zijn er geen problemen in Nederland.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:46

sll

Essent is, anders dan bij de meeste andere internet/telefoonbedrijven, nog steeds in handen van de overheid. Zo'n bedrijf zal niet niet ten koste van alles uit willen breiden.

Pas als Essent naar de beurs gaat of wordt verkocht, zullen die nieuwe aandeelhouders/eigenaren wel willen streven naar de grootste winstmaximalisatie.
Pagina: 1