They made me do it.
Gecondoleerd.
Sterkte
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Heel veel sterkte toegewenst aan jou en je familieleden.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Sterkte met het verwerken van dit verlies
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
gecondoleerd en veel sterkte
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Heel veel sterkte met dit verlies...
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Ik weet hoe moeilijk het is
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
We spend our years as a tale that is told
* moto-moi is hier wel ff stil van
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
Mijn vader is 3 jaar geleden ook verongelukt
......
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
veel sterkte ermee
Hier staat tekst
soms snap je er helemaal nix meer van
Virussen? Scan ze hier!
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Snow is only frozen water
Is het trouwens gebeurt op de heemraadssingel?
http://www.radiorijnmond.nl/index.html?pid=4&item=1177
gecondoleerd en sterkte ....
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Verwijderd
Meer valt er niet te zeggen over zulk verlies, ik wens je succes uit het diepste van mijn hart.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Gecondoleerd, en veel sterkte
Veel sterkte...
Dit is echt gewoon het ergste wat je kan overkomen
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Gecondoleerd, mijn steun heb je!
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Hier kun je heel veel 'verdriet' in kwijt. Zorg er echt voor dat het het mooiste is wat je had kunnen doen.
heel veel sterkte !
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Condoleer je familie ajb namens mij en probeer je vooral niet te sterk te houden, dat zal je later opbreken. (Ja, ook dat weet je, maar toch: Ik spreek uit ervaring.)
Bericht hierboven
Gelukkig is niemand anders gewond, dat mag een wonder genoemd worden.
Verwijderd
Ik hoop oprecht dat je steun vindt
in deze dagen van rouw.
Moge het medeleven op deze pagina's
een begin daarin zijn en een troost
bij het verwerken van dit grote verlies.
Ik wens je veel sterkte..!!
*Kex weet uit ervaring dat alleen je eigen manier van rouwen en verwerken de enige juiste is. Vrienden en kennissen (en GoT) kunnen je slechts steunen. Nogmaals sterkte bij het doorleven van deze tijd.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
This can no longer be ignored.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!