Toon posts:

Counter Strike Newbie ff vraagje :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nieuw in counter strike, echt een strakke mod :)

Maar ik heb ff een vraag meschien wel een domme vraag,
hoe ken ik het verschil zien tussen de vijanden en mijn eigen team? en hoe werkt die Radar Precies? heel erg bedankt :)

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
Op zaterdag 17 november 2001 13:32 schreef pr0t0type het volgende:
Ik ben nieuw in counter strike, echt een strakke mod :)

Maar ik heb ff een vraag meschien wel een domme vraag,
hoe ken ik het verschil zien tussen de vijanden en mijn eigen team? en hoe werkt die Radar Precies? heel erg bedankt :)
altijd snoezig die noobs die op alles schieten als friendly fire aanstaat.
nou vooruit dan :D
ik ga ervan uit dat je geen skinpack (ik zeg Pack, niet Hack) hebt geinstalleerd...
de Counter terroristen zijn allemaal blauw/zwart, de terro's hebben allemaal kleurtjes.
mijn advies -> speel op demon nl, ene hele leuke server, wel een beetje hoge skill daaro (t.o.v. de andere servers, no flame intended) maar speel dan op de serves 1 tot en met 4, niet op 5 en 6, dat is friendy fire, en als je je teammates neerknald, wordt dat niet geaprecieerd (schrijf je dat zo :?)

Verwijderd

De models, nou das sim-pel veel spelen en je houd ze zo uit elkaar. Wat de radar betreft. Het midden van de radar ben jij en alle puntjes erom heen zijn je team-maten :)

Moeilijk he ;)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
In het begin is het even wennen, maar later zie je het meteen, zelfs aan een silhouet.

Gewoon veel spelen inderdaad ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op zaterdag 17 november 2001 13:39 schreef BlackjackBoZ het volgende:
De models, nou das sim-pel veel spelen en je houd ze zo uit elkaar. Wat de radar betreft. Het midden van de radar ben jij en alle puntjes erom heen zijn je team-maten :)

Moeilijk he ;)
Toen ik het ding voor het eerst zag zat ik ook ff te kijken hoor :P . Want ik dacht, misschien staan daar ook wel mijn vijanden op :P . Like in Aliens :) .

Steam

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

nog een kleine tip. onthoud welk team je gekozen hebt en kijk aan het begin van elke ronde goed om je heen. Zo zien je teammates er dus uit :)

verder klopt wat Cu2morO zegt wel zon beetje, de CTs zijn allemaal donkerblauw, de Ts verschillen.

Overigens, als je T bent, kun je op sommige maps bijna onzichtbaar zijn.
op cs_militia bijvoorbeeld, moet je de guerilla skin pakken (dacht nummertje 4) tegen die achtergrond van de map vind ik die altijd erg moeilijk te zien.

Zelf pak ik altijd steevast de Arctic, simpelweg omdat ie zo'n strakke muts heeft :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Die rader is wel handig.
Op de rader staan je alleen je teammates door een streepje, staat er een streepje met een streepje halverwege naar onder dat zit er een teammate een verdieping hoger of lager.
Pagina: 1