Probleem met layers, html

Pagina: 1
Acties:

• _soh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 20:14
Dag beste mensen,

Graag had ik jullie hulp even bij het volgende. Ik ben een webpagina aan het maken met layers, alleen is het mij nog niet gelukt deze goed te laten werken (ook niet met de search-optie).
Het is de bedoeling dat wanneer ik op een (door coordinaten aangegeven) knopje druk, er een layer verschijnt/verdwijnt. Kunnen jullie mij helpen? Hier volgt wat ik tot nu toe heb:

<HTML>
<HEAD>

<style type="text/css">

body {
margin-top: 0px;
margin-left: 0px;
}

#informatie {
visibility: hidden;
position: absolute;
left: 0px;
top: 0px;
z-index: 1;
}

<BODY>

<div id="menu">[img]"spacer.gif"[/img]
<MAP NAME="klik-items">

<AREA SHAPE="rect" ALT="Inleiding" COORDS="250,195,415,230" HREF=## *********Hier weet ik dus niet wat ik neer moet zetten ******>

</MAP>
</div>

<div id="inleiding">Hier komt de tekst van de inleiding die zichtbaar moet worden gemaakt wanneer de knop is ingedrukt</div>

</BODY>
</HTML>

Lightning_crew

Verwijderd

sluit eerst je <style> en <head> tags af :)

het moet href="blaat.html" zijn...

ik weet niet of dit je hele source is, maar je defineert de id #informatie, maar je roept in die div #inleiding aan, klopt dat?

• _soh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 20:14
Op zaterdag 17 november 2001 13:32 schreef Cheatah het volgende:
sluit eerst je <style> en <head> tags af :)

het moet href="blaat.html" zijn...

ik weet niet of dit je hele source is, maar je defineert de id #informatie, maar je roept in die div #inleiding aan, klopt dat?
Nee, het moet juist geen blaat.html zijn want ik wil niet naar een html pagiha verwijzen maar naar een layer, die moet visible worden.

Lightning_crew

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 14:31 schreef _soh het volgende:

Nee, het moet juist geen blaat.html zijn want ik wil niet naar een html pagiha verwijzen maar naar een layer, die moet visible worden.
href="javascript: inleiding.style.visibility='visible';"
ofzo :)