Ik heb een klein servertje hier staan met W2k erop en m'n chello netwerkkaart en nog een 2de NIC (Realtek) voor het interne netwerk.
Nu gebruik ik dus gewoon coax kabels! En stuit ik op het volgende probleem.
Ik heb net m'n server opnieuw geinstalleerd (dacht daarmee het probleem op te lossen, maar niet dus
)
Ik probeer met 1 van de andere computers op de server te komen (1x Win98SE 1x WinXP) Nu kom ik er ook wel op, maar als ik ga kopieren bv. dan komt er na +- 5 min. te staan dat hij de server niet meer kan vinden en dus wordt het kopieren gestaakt.
Verder heb ik gepingt en dan zegt hij timeout by request.
Snap er helemaal nix van, eerst had ik dit probleem helemaal niet!
Daarnaast heb ik ook al de terminator op verschillende uiteinde gezet om de verschillende kabels te checken, maar allen hebben dit probleem!
Please help, want ik kom er niet meer uit en ik wordt gek!
Cheers,
Niels
P.S.
Kom nou niet met de oplossing dat ik UTP ofzo moet nemen of ander OS ofzo
Nu gebruik ik dus gewoon coax kabels! En stuit ik op het volgende probleem.
Ik heb net m'n server opnieuw geinstalleerd (dacht daarmee het probleem op te lossen, maar niet dus
Ik probeer met 1 van de andere computers op de server te komen (1x Win98SE 1x WinXP) Nu kom ik er ook wel op, maar als ik ga kopieren bv. dan komt er na +- 5 min. te staan dat hij de server niet meer kan vinden en dus wordt het kopieren gestaakt.
Verder heb ik gepingt en dan zegt hij timeout by request.
Snap er helemaal nix van, eerst had ik dit probleem helemaal niet!
Daarnaast heb ik ook al de terminator op verschillende uiteinde gezet om de verschillende kabels te checken, maar allen hebben dit probleem!
Please help, want ik kom er niet meer uit en ik wordt gek!
Cheers,
Niels
P.S.
Kom nou niet met de oplossing dat ik UTP ofzo moet nemen of ander OS ofzo