Toon posts:

Mijn Liteon 16x10x40 is traag (ten einde raad)!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het nu echt niet meer hoor! Mijn brander vult zn buffer niet goed, zortg voor bsod e.d.

De buffer is op 16x iets van 10 tot 35 % gevuld en dan meestal richting 10 :'(!

Ik heb dma al aan en uit gezet (zonder dma nog veeeeel trager uiteraard) om de bsod te voorkomen.

Nu staat de brander zelfs op master :?! En nog doet ie vaag!

HELLUUUUP. ;)..... :7

• dogmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-01 08:06
had ik ook, totdat ik erachter kwam dat mijn geluidsdriver stoorde... et icoontje althans dat rechtsonder in mijn balk stond... ff verwijderd en de brander begon meteen als een gek te fikken...

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:48

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Klinkt bekend in de oren. De buffer voortdurende tegen de 10% aan en niet vooruit te branden dat ding (Nero 5.5.5.1).

Na een firmware flash waren die probs voorbij.

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Verwijderd

Topicstarter
Dan maar ff firmware flashen, en ik heb geen icoontje van geluidsdrivers aangezien ik alle drivers handmatig en niet via een programma installeer :?

Verwijderd

Topicstarter
Hoe weet ik welke firmware ik moet downloaden? Er zijn er meerdere voor de 16x10x40 en ik wil wel de goeie hebben !

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 november 2001 09:39 schreef Ro2 het volgende:
Hoe weet ik welke firmware ik moet downloaden? Er zijn er meerdere voor de 16x10x40 en ik wil wel de goeie hebben !
Ik snap het nu, ik moet weten of ik de 16102B of de 16101B heb! Maar hoe kom ik daar dan weer achter?

Verwijderd

Topicstarter
Heb het al :), Sisoft Sandra wist het antwoord :P!

Nu draait ie als een tierelier met die nieuwe firmware!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Go SiSoft sandra >:)
Pagina: 1