Welke pci usb kaart is goed?

Pagina: 1
Acties:

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hoi

ik dacht zelf aan deze : http://www.pcsite.nl/meerinfo.asp?idgroup=2&idcat=134&idproduct=617

iemand een beter idee!? :9

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
;(

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 16:16

noshit

nix mis mee denk ik

Verwijderd

Trust trust. En trust je trust niet dan niet trust kopen :)

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op zaterdag 17 november 2001 17:21 schreef Guanoape het volgende:
Trust trust. En trust je trust niet dan niet trust kopen :)
juist :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-06 02:51

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Never trust a Trust. Een bekende slogan B-) Maar goedkoop is altijd duurkoop. Waarom koop je USB V1.1 ? V2.0 is allang uit 480MBit !!! En slechts 10$ duurder. kijk op: http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=1&Section_Id=1895&pcount=&Product_Id=107412&Section.Section_Path=%2F%2FRoot%2FUSB%2FPCProducts%2FUpgradesPCICards%2Fct_Id%3E#

You only live once, so live to the max's

Verwijderd

Trust is bagger, neem sitecom.
Ik heb een netwerkkaart van sitecom en die doet het perfect, en ze hebben ook interne usbhubz enzo...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb ook een sitecommetje, destijds gekocht voor mijn P200. Zit nu in mijn 800 omdat die mijn USB hub niet pikt. werkt verder perfect

Verwijderd

heb een 2kaarts bij Mycom gekocht. Geen idee welk merk, maar zit een OPTI-chopset op.

Mijn voorkeur gaat uit naar een combikaart zoals die van Adaptec, met 3*USB2.0 extern, 2*Firewire extern,1*USB2.0 intern, 1*firewire intern.

Orange-Micro heeft er ook een.

2 nieuwe interfaces op een kaart dus, scheelt pci-sloten.

Nadeel: circa fl 400,-

Om de oorspronkelijke vraag te beantwoorden:

neem een willekeurige non-Trust usb-kaart met 4 uitgangen achterop. Kosten zo'n fl 70,- denk ik.

Sitecom heeft een USB2.0 kaart met 5 uitgangen (4 extern, 1 intern). Kost fl 180,-

Nadeel: nog geen officieel produkt, geen drivers beschikbaar totdat MS ze released.

Enige USB2.0 drivers beschikbaar zijn die van Adaptec en Orange MIcro voor hun eigen kaarten.
Pagina: 1