Toon posts:

subteam reclame

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien het alleen vandaag al meerdere keren is voorgekomen deze topic niet om je eigen subteam reclane te posten maar als verduidelijking ook voor de newbees.

Laat het voor eens en voor altijd duidelijk zijn dat subteam reclame hier niet gewaardeert wordt, waarschijnlijk niet eens door je eigen team.

Dus als je de noodzaak voelt om dat te doen verander dan je naam op msn ofzo maar ga geen topic's erover openen.

dus niet meer van:
Ik ben [insert subteam here] gejoint of wij van [insert subeteam here] zijn dpc [insert project here] gejoint.

Want dan is het slotje hier waarschuwing daar en dat vindt jij niet leuk, je subteam niet leuk, de andere leden van dpc en dat project en ik denk dat de mods dat ook niet leuk vinden om steeds iedereen te waarschuwen want zij doen het volgens mij ook voor hun lol.

Verder wens ik iedereen ceel kraak plezier

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

regel1: "..subteam reclame te.."
regel2: "..gewaardeerd.."
laatste regel: "..iedereen veel kraak.." ;)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
We hebben met zijn alleen de afspraak gemaakt dat er geen subteam reclame wordt gemaakt op GoT.
Om toch aan de wens te voldoen dat er wat aandacht aan wordt besteed heeft Chaos op http://www.dutchpowercows.org een lijst gecreeerd met alle subteams en de leden daarvan.

Mensen die dus graag een subteam willen joinen kunnen daar een leuk team uitzoeken.

Echter mensen van een subteam die denken dat ze op GoT mooi reclame kunnen maken voor dat subteam zijn verkeerd bezig.

Alle topics met subteamreclame worden gesloten en de tekst wordt geremoved, het enige wat je dan voor elkaar heeft is dat andere subteams lichtelijk geagiteerd raken.

Dus hierbij het vriendelijk verzoek hier voortaan op te letten en dit ook duidelijk te maken aan nieuwe leden in jouw team die nog niet bekend waren op GoT-DPC.