T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Op welk adres spelen we dan? dat zou wel makkelijk zijn als ik dat wist
Verwijderd
oeps sorryyyyyy, kzag [cs] ff niet staan in de topictitel
130.89.233.11:27020Op zaterdag 17 november 2001 17:12 schreef FuTaL het volgende:
Ok The_Fox, Vos, Nalin en ik tegen de rest
Hoe laat ?
Wij hebben wel een server...
Mzl
130.89.233.11:27025
Spreek maar af, dan spelen we wel ff op deze server
Verwijderd
trouwens speel ook eens op Strikerz, daar komen ook haast alleen maar tweakers
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
ROFLOp zaterdag 17 november 2001 17:12 schreef FuTaL het volgende:
Ok The_Fox, Vos, Nalin en ik tegen de rest![]()
Hoe laat ?
Wij hebben wel een server...
Mzl
Verwijderd
IdemOp zaterdag 17 november 2001 20:21 schreef Raven_ het volgende:
Mjaw, Ik speel al tegen genoeg tweakers
Dus is niet nodig
The first casualty in war is always the truth...
je wil gewoon niet tegen The_Fox, Vos en NaLiNOp zaterdag 17 november 2001 20:36 schreef Paestero het volgende:
[..]
Idem
Verwijderd
Wie wilt dat nou wel?Op zaterdag 17 november 2001 21:26 schreef MM- het volgende:
[..]
je wil gewoon niet tegen The_Fox, Vos en NaLiN
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Zullen we 15:00 zeggen ?
IP
PS Maak je niet druk om de teams dat regelen we daar wel...
Verwijderd
Verwijderd
Password wordt: got
(Kleine letters)
‹(◕‿◕)›
‹(◕‿◕)›
Ok ik doe het normaal anders maar zo kan het dus ookOp zondag 18 november 2001 13:39 schreef geez het volgende:
Marc00, je mag mee doen , hoe de server heet weet ik niet. Gewoon in console connect en dan ut IP
Thnx dat ik mag mee doen trouwens
The devil is in the details.
‹(◕‿◕)›
normaal is deze server public, maar speciaal voor deze gelegenheid is de pass "got" , tweakers only!
Have Fun
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Dacht ik even een gewoon leuk potje te zullen gaan spelen op 15:00 uur, kwam ik alvast wat eerder op de server, zat er al 1, U RAAD HEM AL: CHEATER op de server. En dan ook zo schijnheilig doen alsof er niks aan de hand is
Dus veel plezier op die cheatserver vanmiddag
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Als dat zo is ben ik er snel weer verdwenen en dan ga ik wel naar een andere public server
‹(◕‿◕)›
je werd al gewaarschuwd als je tegen ons zou gaan spelen door MM
wel beetje sneu ben je..puberaal gedrag:

Verwijderd
Dat waren Innominis Neo2k en Vos, die zijn ongeveer even goed als jullie god NaliNCS is echt bijna doodgebloed voor mij
Dacht ik even een gewoon leuk potje te zullen gaan spelen op 15:00 uur, kwam ik alvast wat eerder op de server, zat er al 1, U RAAD HEM AL: CHEATER op de server. En dan ook zo schijnheilig doen alsof er niks aan de hand is
Dus veel plezier op die cheatserver vanmiddag
Niks om je druk over te maken... Die gasten kunnen gewoon mikken that's all.
OMG wat een schijnheilig gedrag,Op zondag 18 november 2001 14:43 schreef FuTaL het volgende:
[..]
Dat waren Innominis Neo2k en Vos, die zijn ongeveer even goed als jullie god NaliN
Niks om je druk over te maken... Die gasten kunnen gewoon mikken that's all.
Een van die gasten cheatte.
Ik loop wel wat langer mee om dat verschil te zien hoor
Ik heb maar 1 cheater gezien
Gasten zoals blaat kots ik ook op
‹(◕‿◕)›
en ronnie mischien loop je al zo lang mee maar heb je altijd alleen maar op newbie servers gespeeld
We zaten maar met ons 4-ren op de server, waaronder mijzelf en blaat.
Er zit verschil tussen newbie-cheaters en goeie spelers die cheats gebruiken. Die eerste groep valt zo door de mand
Maar probeer het maar eens te bewijzen dat een redelijke speler een cheat gebruikt en als je begint te zeuren, zetten ze hem even uit.
Ik begin ook niet zomaar iemand te beschuldigen van cheaten, er bestaat ook zoiets als "geluk".
http://www.counter-hack.net/
Nou heb ik me alweer druk zitten maken over die cheaters, genoeg gezegd.
DooD aan de cheaters
Verwijderd
Dat wil ik ook wel wetenOp zondag 18 november 2001 15:40 schreef Marc00 het volgende:
Hoe kan je eigenlijk de framerate zien in CS?
Verwijderd
type in console NET_GRAPH 3 voor constante weergave.
voor een eenmalige weergave type TIMEREFRESH in console
wat was jullie score eigenlijk i?
cl_showfps 1Op zondag 18 november 2001 15:47 schreef robgee het volgende:
voor framerate:
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Ik heb me wel vermaakt
Bedankt allemaal en misschien tot een volgende keer....
Ciao!
PS Marc00 is een tjille gast, moet alleen nog even wat oefenen
ThnxOp zondag 18 november 2001 16:07 schreef FuTaL het volgende:
PS Marc00 is een tjille gast, moet alleen nog even wat oefenen
The devil is in the details.
hallo
zulke onzin hoor ik zovaak , ik cs al 2 jaar dus...Op zondag 18 november 2001 14:47 schreef Ronnie_T het volgende:
OMG wat een schijnheilig gedrag,
Een van die gasten cheatte.
Ik loop wel wat langer mee om dat verschil te zien hoor
ik ben zo goed niemand is beter , dus als ie beter is .. moet ie wel cheaten , veel mensen gebruiken geen koptelefoon , weten niet wat a3d inhoud
hallo
Op zondag 18 november 2001 17:34 schreef MM- het volgende:
omg ik heb net op de trcc server gespeeld, stond gewoon bovenaanHeb 2 keer headshot gegeven op zo'n gast van trcc, man ik werd eerst echt hard geraped
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Verwijderd
MetalTiger onze shotgunnerOp zondag 18 november 2001 17:22 schreef Alpha-xp het volgende:
ik vond het wel leuk ( MetalTiger-x )
Verwijderd
das ge grootste cheater bij uitstek, waarvan iedereen jaren heeft gedacht dat hij een goede gamer was, maar altijd cheatte.
hij heeft aimbot en wallhack, dus wees gewaarschuwd!!!!
Als we het over dezelfde hebben dan kan echt op jouOp maandag 19 november 2001 21:14 schreef visch het volgende:
speel nooit tegen NALIN, als t tenminste DE NALIN is.
das ge grootste cheater bij uitstek, waarvan iedereen jaren heeft gedacht dat hij een goede gamer was, maar altijd cheatte.
als je tegen hun gaat spelen zie je de volgende dag een screenshot in het topic van 100/0 ofzoOp maandag 19 november 2001 21:24 schreef devv05 het volgende:
Als jullie nog een keer ergens afspreken, meld het dan ff.. Own ik jullie wel eventjes
Anders had ik jullie ff vet ingemaakt
Veel namen van "cheatende" mensen ken ik (al lang, oa van Gamepoint) kweet zeker dat ze niet cheaten !
Dat is wel vaak een misverstand. Ik ken ze, dus cheaten ze nietOp maandag 19 november 2001 21:36 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Tis dat ik deze topic nu pas zie
Anders had ik jullie ff vet ingemaakt
Veel namen van "cheatende" mensen ken ik (al lang, oa van Gamepoint) kweet zeker dat ze niet cheaten !
T'is dat ik veel mensen persoonlijk ken, anders kan ik niks over iemand zeggen, of die wel of niet cheat.
En je meot der eens met barrelhack op gaan letten, dan zie je wel degelijk verschil tussen skills en n00bs met cheats
Rite.Op maandag 19 november 2001 21:31 schreef MM- het volgende:
[..]
als je tegen hun gaat spelen zie je de volgende dag een screenshot in het topic van 100/0 ofzo
nou die " slang" kom je overal tegen, alleen maar headshots en dan een score van 52 - 1 ? geluk mwhoe maak je mij niet wijs
ik heb je geowned neem ik aan??Op maandag 19 november 2001 21:14 schreef visch het volgende:
speel nooit tegen NALIN, als t tenminste DE NALIN is.
hallo
En gasten moet goed geluidOp maandag 19 november 2001 21:44 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Mja oke.. maar mensen met extreem hoge scores hou je gewoon goed in de gaten...
En je meot der eens met barrelhack op gaan letten, dan zie je wel degelijk verschil tussen skills en n00bs met cheats
Daarbij denkt bijna iedereen aan wallhack, puur doordat je zo goede sound hebt. Kun je je mischien niet voorstellen, maar in diverse maps hoor je je enemy gewoon ammo kopen e.d. in hun base, terwijl jij in je eigen base staat.
Weet ik... kheb 1x gespeeld met A3d aan (DMX X-Fire.. dus werkt neit fijn voor je fps) en dan isset echt duidelijk waar iedereen is... zeker emt een goede koptelefoon!Op maandag 19 november 2001 22:01 schreef The Fox het volgende:
[..]
En gasten moet goed geluid
Daarbij denkt bijna iedereen aan wallhack, puur doordat je zo goede sound hebt. Kun je je mischien niet voorstellen, maar in diverse maps hoor je je enemy gewoon ammo kopen e.d. in hun base, terwijl jij in je eigen base staat.
Leuk.. al die mannekes "ik hoor ze door het geluid, ik heb 3d geluid met me SB Live! en 5.1 speakerset!"
‹(◕‿◕)›
Stom geblaat.
Maak NOOIT iemand uit voor je cheater omdat je het bijna nooit hard kan maken! Bovendien zal een echte cheater zich heus niet laten pakken...
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
mwa, r_speeds 1 vreet minder en laat ook wpoly zien.Op zondag 18 november 2001 15:47 schreef robgee het volgende:
voor framerate: