KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
SearchOp zaterdag 17 november 2001 11:45 schreef nigelator het volgende:
http://www.hardwareimport.dr.ag/
Kijk eens naar die prijzen.. lijkt me een beetje vreemd, of niet? Iemand bekend met deze toko?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Meen je dat nou ?Op zaterdag 17 november 2001 11:47 schreef thedolf het volgende:
Dit is nou al de derde thread die hier over gaat.
Dan ist vast een hoaks..
Wel leuk dat tegenwoordig 50% van de posts in het forum zo geformuleerd zijn:
Magoed..tis nix dus..Search
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Maar ik moet zeggen dat mijn Duits HEEEL slecht is... dus als iemand de kleine regeltjes leest...(dan zal ie meer weten dan ik
Jaja, blabla I get the point...Op zaterdag 17 november 2001 11:49 schreef ZeRoC00L het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/314910
Sorry voor mijn korte antwoord maar deze winkel is nu al 10 keer voorbijgekomen de laatste 2 dagenOp zaterdag 17 november 2001 11:48 schreef nigelator het volgende:
Wel leuk dat tegenwoordig 50% van de posts in het forum zo geformuleerd zijn:
[..]
Magoed..tis nix dus..
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Oke oke okeOp zaterdag 17 november 2001 11:51 schreef Marv het volgende:
[..]
Sorry voor mijn korte antwoord maar deze winkel is nu al 10 keer voorbijgekomen de laatste 2 dagen
I snep it.. topic verdiend geen replies meer
Was zo slim om te denken dat ik wel de eerste zou zijn
Maar een PlaystationII die en mooie spellen en super DVD's kan afspelen (ja ook met DTS geluid) voor pak weg een 250 piek, is echt wel de moeite waard om te bestellen.
Alleen jammer dat ik er al een heb voor het lieve bdragje van (met mem kaart en spel) F1500,-
(ja ik weet dat ik moet w8en, maar wil ik niet)
Ik zou zeggen BESTEL en laat het weten, ik bedoel of er geen plankje in het pakketje zit ipv het bestelde ohhhh 'k word al zenuachtig bij de gedachte om hier iets te bestellen!!
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
Check bovengenoemd topic maar eens en zie hoeveel tweakers al besteld hebben....Op zaterdag 17 november 2001 11:59 schreef Extra300s het volgende:
Ik zou zeggen BESTEL en laat het weten, ik bedoel of er geen plankje in het pakketje zit ipv het bestelde ohhhh 'k word al zenuachtig bij de gedachte om hier iets te bestellen!!
( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/314910 )
Jupz, kijk meteen even hoeveel mensen nog neits gehad hebben.Op zaterdag 17 november 2001 12:03 schreef Marv het volgende:
[..]
Check bovengenoemd topic maar eens en zie hoeveel tweakers al besteld hebben....
kom er niet inOp zaterdag 17 november 2001 12:03 schreef Marv het volgende:
[..]
Check bovengenoemd topic maar eens en zie hoeveel tweakers al besteld hebben....
maarre er is nog niemand opgelicht ofzo?
okOp zaterdag 17 november 2001 12:15 schreef nigelator het volgende:
Geen id.. 7 pagina's met mensen die bestellen.. 0 posts met mensen die iets zeggen gehad te hebben.
Ahha.. het moet dan nog van de vrachtwagen natuurlijkOp zaterdag 17 november 2001 12:19 schreef Marv het volgende:
De levertijd is ook 3 a 4 weken staat er... niet dat ik hier iets ga bestellen of zo
Alleen waarom kan ik niet op die andere topic komen?
is dat een besloten topic ofzo?
hehe maar de prijzen zijn wel
Te weinig posts... je hebt meer posts nodig om daar te kunnen posten/kijken... (misschien kun je er wat van mij lenenOp zaterdag 17 november 2001 12:23 schreef Aakab het volgende:
Hehhehe vind het best geinig.
Alleen waarom kan ik niet op die andere topic komen?
is dat een besloten topic ofzo?
hehe maar de prijzen zijn wel
Hoeveel moet je er dan hebben?Op zaterdag 17 november 2001 12:28 schreef Marv het volgende:
[..]
Te weinig posts... je hebt meer posts nodig om daar te kunnen posten/kijken... (misschien kun je er wat van mij lenen)
Gezocht!
Router
zijn 10 er genoeg?Op zaterdag 17 november 2001 12:28 schreef Marv het volgende:
[..]
Te weinig posts... je hebt meer posts nodig om daar te kunnen posten/kijken... (misschien kun je er wat van mij lenen)
The first casualty in war is always the truth...
Ik heb het ff opgezocht. En het heeft dus helemaal niet met het #posts te makenOp zaterdag 17 november 2001 12:28 schreef Marv het volgende:
[..]
Betreffende Stuffis Generalis: De openstelling van SG is een privilege die users krijgen na 1 maand.
Gezocht!
Router
haha, je zult zien dat allebei de getallen hetzelfde zijnOp zaterdag 17 november 2001 12:12 schreef nigelator het volgende:
[..]
Jupz, kijk meteen even hoeveel mensen nog neits gehad hebben.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Ow... sorry. FoutjeOp zaterdag 17 november 2001 15:04 schreef thedolf het volgende:
[..]
Ik heb het ff opgezocht. En het heeft dus helemaal niet met het #posts te maken
[..]
Helaas pindakaas.. wel lekker gedagdroomd
For those about to rock, we salute you!
Verwijderd
Lees de FAQOp zaterdag 17 november 2001 14:16 schreef Alpha-xp het volgende:
JA HOEVEEL MOET je er hebben
dikzak
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()