Problemen die men heeft met een tiger MP

Pagina: 1
Acties:

• killah
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 16:47
Is er ook een plaats waar je de ongedocumenteerde features (bugs) kunt laten plaatsen voor andere tweakers ? Zodat deze snel de oplossingen vinden ??

Probleem 1
Zet je smp functie 1.1 en niet op 1.4 Linux crashed dan om de haverklap.

Probleem 2
Heb je meer dan 1 schijf neem dan toch voor de zekerheid een 400 watt voeding die 300 watt units geven meestel voor het boeten genoeg maar om even te rc5 te kraken niet. Zeker net als je schijven ook wat aan het rommelen zijn.

Probleem 3
Update die bios. Hij wordt nu geleverd met een 1.2 en de 1.3 zorgt er voor dat een hoop kaarten nu wel werken.

Er waren er nog meer maar die waren gerelateerd met een adaptec 2100S
Als er mensen interesse hebben in de "solutions". Ik wil niet zeggen dat die perfect zijn. Dan zet ik ze ook wel even online.

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 04:45

Stefano

Ondertitel Not Found

What's up met een 2100s? Draait toevallig in mijn MP, vandaar.

• killah
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 16:47
Problemen met de adaptec 2100S zijn vastlopers tijdens transfers van data (100 MB of meer). Met dit probleem zit ik met adaptec te overleggen.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:24
Jawel, ik heb er één: de Pioneer 105S DVD speler (16x40 Slot-in). De TigerMP schijnt geen goede vriendjes met dit ding te zijn; ik kon er niet van booten om W2K te installeren (nâh, dan maar vanaf de Plex), en hij gaf me zojuist twee BSOD's! (heb ik sinds ik W2K gebruik nog nóóit meegemaakt). De eerste BSOD: ik schakelde de digitale CD-rom audio ondersteuning in op de Pioneer (bats). De tweede BSOD: ik installeerde de AMD IDE drivers (bats).
Tijdens de POST meldt 'ie overigens ook alleen maar de Plextor, en niet de Pioneer.
Wel, onder W2K kan ik 'm gewoon benaderen en branden on-the-fly is ook geen probleem, net als DVD'tjes afspelen. Niet echt erg lastig allemaal dus, maar niet zoals het hoort (wat dat betreft ben ik nog steeds geen beter bord tegen gekomen als m'n vorige). Nu ik er over nadenk geloof ik dat ik eens op een forum al eens gelezen heb dat iemand ook problemen met z'n 16x Pioneer DVD had.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Probs met de Tiger MP :?
Sjong, de wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Dat van Die MP specs is niet zo bijster raar, stond ook bij dat sommige os'en dit nodig hadden voor compatibiliteits redenen.
Dus dat was bekend, ook bij hun.

voor de rest maar vaag, mijn thunder heeft niet 1 keer zitten te zeiken over dingen... :P
En dan vraag ik me altijd af waardoor het komt, zijn voor de rest wel de zelfde chipsets enzo...