Is er ook een plaats waar je de ongedocumenteerde features (bugs) kunt laten plaatsen voor andere tweakers ? Zodat deze snel de oplossingen vinden ??
Probleem 1
Zet je smp functie 1.1 en niet op 1.4 Linux crashed dan om de haverklap.
Probleem 2
Heb je meer dan 1 schijf neem dan toch voor de zekerheid een 400 watt voeding die 300 watt units geven meestel voor het boeten genoeg maar om even te rc5 te kraken niet. Zeker net als je schijven ook wat aan het rommelen zijn.
Probleem 3
Update die bios. Hij wordt nu geleverd met een 1.2 en de 1.3 zorgt er voor dat een hoop kaarten nu wel werken.
Er waren er nog meer maar die waren gerelateerd met een adaptec 2100S
Als er mensen interesse hebben in de "solutions". Ik wil niet zeggen dat die perfect zijn. Dan zet ik ze ook wel even online.
Probleem 1
Zet je smp functie 1.1 en niet op 1.4 Linux crashed dan om de haverklap.
Probleem 2
Heb je meer dan 1 schijf neem dan toch voor de zekerheid een 400 watt voeding die 300 watt units geven meestel voor het boeten genoeg maar om even te rc5 te kraken niet. Zeker net als je schijven ook wat aan het rommelen zijn.
Probleem 3
Update die bios. Hij wordt nu geleverd met een 1.2 en de 1.3 zorgt er voor dat een hoop kaarten nu wel werken.
Er waren er nog meer maar die waren gerelateerd met een adaptec 2100S
Als er mensen interesse hebben in de "solutions". Ik wil niet zeggen dat die perfect zijn. Dan zet ik ze ook wel even online.