Problemen bij DeHeeg hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Sinds afgelopen woensdagavond ligt mijn website www.2symbols.com er al uit bij DeHeeg. Vroeger echt nooit problemen gehad, en ben er daarom ook vanuit gegaan dat hij de volgende ochtend weer online zou zijn.

Donderdagochtend was de website nog steeds niet online. Ik heb het eerste 112 Nood mailtje naar de helpdesk gestuurd. Geen reactie binnen een dag. Wegens drukte op het werk niet verder kunnen reageren.

Vrijdagochtend gebeld met DeHeeg. Ze waren de servers vanuit Duitsland naar Nederland aan het verhuizen, en dat liep allemaal wat vertraging op. 's Middags zou alles weer moeten werken.

Vrijdagavond werkt er nog steeds niets. Ik besluit opnieuw om een 112 Nood mailtje naar ze te sturen. Ook vraag ik om het IP adres waar de server nu op zou moeten draaien.

Zaterdagochtend krijg ik deze mail van ze terug:

"We hebben tot voorkort met een Duitse firma een samenwerking verband gehad, door de slechte service en diverse andere meningsverschillen is deze verbroken en hebben wij besloten ons netwerk naar Nederland te verplaatsen. Helaas wil men ons nu dwarszitten en worden een aantal domein verplaatsingen tegen gehouden. Hierover hebben wij met de overkoepelende registrar contact gehad en kunnen morgen zien of de verplaatsing van uw domein alsnog door is. Het is mogelijk dat wij u voor uw domein morgen een email sturen met daarin een document dat u dient te onderteken om de verplaatsing goed te keuren. Zodra wij deze terug hebben wordt het domein direct door de registrar omgezet. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak, en zullen kosteloos de domein registratie met een jaar voor u verlengen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft staat ons klanten Team u graag te woord."

Conclusie: ik zit dus nog minstens een aantal dagen zonder webserver, e-mail etc etc. Alle belangrijke documenten staan op de server, maar vooral e-mail is cruciaal. Ik krijg mijn journalistieke opdrachten op deze manier binnen.

Ik voel me zachtjes uittegdrukt, verschrikkelijk genaaid en ben flink boos op DeHeeg, dat zij mij hier TOTAAL niet over informeren. Als ik hier zelf niet achteraan ga, dan laat DeHeeg schijnbaar zijn klanten gewoon in de kou staan. Ze kunnen dan wel goedkoop zijn, maar dat houdt niet in dat ze geen contact kunnen opnemen bij problemen.

Ik moest het even kwijt, ik kan er toch verder weinig aan doen, ze zijn nu dicht, op mailtjes reageert men toch pas binnen 3 dagen ipv binnen een dag... dus..

Groet!

Martijn

Verwijderd

Ik weet het niet, maar volgens mij kan je zelf je domein verhuizen. Als admin en technical contact staat namelijk jou naam (doe maar eens een whois op je domein). Dat betekent dat ook jij de verhuizing kan goedkeuren. Als je het mij vraagt zoeken ze een excuus.

[edit]
Nog een aanvulling: hij is geregistreerd via BCC.DE

URL: http://www.bcc.de
email: info@bcc.de

Misschien kun je die even e-mailen en vragen hoe het zit.

Verwijderd

|:(

Zet dit verhaal ook even op http://www.webhosters.nl en http://www.internetten.nl.

Verwijderd

onzin van deheeg, domeinnamen zijn virtueel niet fysiek, en kunnen dusecht niet door een bedrijf worden vastgehouden als deheeg de registar is...

je kunt met een beetje hoster vandaag nog mailen en verhuizen, ben je met een beetje geluk maandag vroeg al weer online

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op zaterdag 17 november 2001 14:12 schreef Kertje het volgende:
onzin van deheeg, domeinnamen zijn virtueel niet fysiek, en kunnen dusecht niet door een bedrijf worden vastgehouden als deheeg de registar is...

je kunt met een beetje hoster vandaag nog mailen en verhuizen, ben je met een beetje geluk maandag vroeg al weer online
Ik heb zo'n voorgevoel dat DeHeeg en de duitse firma waar ze hun colocatie hebben wat onenigheid hebben.
Waarover dat dan zou gaan mag je zelf verzinnen, maar het zou wel eens zo kunnen zijn dat ze nu domweg geen machines meer hebben om site's op te hosten.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 14:38 schreef d-Frag het volgende:

[..]

Ik heb zo'n voorgevoel dat DeHeeg en de duitse firma waar ze hun colocatie hebben wat onenigheid hebben.
Waarover dat dan zou gaan mag je zelf verzinnen, maar het zou wel eens zo kunnen zijn dat ze nu domweg geen machines meer hebben om site's op te hosten.
Als deheeg geen eigen colocatie heeft en zelf geen backup pc's vind ik dat al erg genoeg, maar dat ze dan ook niet per direct vervanging regelen lijkt me helemaal duidelijk om nooit meer bij deheeg te gaan...

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10-2025
Op zaterdag 17 november 2001 11:03 schreef Kamikazi het volgende:
Sinds afgelopen woensdagavond ligt mijn website www.2symbols.com er al uit bij DeHeeg. Vroeger echt nooit problemen gehad, en ben er daarom ook vanuit gegaan dat hij de volgende ochtend weer online zou zijn.

Donderdagochtend was de website nog steeds niet online. Ik heb het eerste 112 Nood mailtje naar de helpdesk gestuurd. Geen reactie binnen een dag. Wegens drukte op het werk niet verder kunnen reageren.

Vrijdagochtend gebeld met DeHeeg. Ze waren de servers vanuit Duitsland naar Nederland aan het verhuizen, en dat liep allemaal wat vertraging op. 's Middags zou alles weer moeten werken.

Vrijdagavond werkt er nog steeds niets. Ik besluit opnieuw om een 112 Nood mailtje naar ze te sturen. Ook vraag ik om het IP adres waar de server nu op zou moeten draaien.

Zaterdagochtend krijg ik deze mail van ze terug:

"We hebben tot voorkort met een Duitse firma een samenwerking verband gehad, door de slechte service en diverse andere meningsverschillen is deze verbroken en hebben wij besloten ons netwerk naar Nederland te verplaatsen. Helaas wil men ons nu dwarszitten en worden een aantal domein verplaatsingen tegen gehouden. Hierover hebben wij met de overkoepelende registrar contact gehad en kunnen morgen zien of de verplaatsing van uw domein alsnog door is. Het is mogelijk dat wij u voor uw domein morgen een email sturen met daarin een document dat u dient te onderteken om de verplaatsing goed te keuren. Zodra wij deze terug hebben wordt het domein direct door de registrar omgezet. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak, en zullen kosteloos de domein registratie met een jaar voor u verlengen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft staat ons klanten Team u graag te woord."

Conclusie: ik zit dus nog minstens een aantal dagen zonder webserver, e-mail etc etc. Alle belangrijke documenten staan op de server, maar vooral e-mail is cruciaal. Ik krijg mijn journalistieke opdrachten op deze manier binnen.

Ik voel me zachtjes uittegdrukt, verschrikkelijk genaaid en ben flink boos op DeHeeg, dat zij mij hier TOTAAL niet over informeren. Als ik hier zelf niet achteraan ga, dan laat DeHeeg schijnbaar zijn klanten gewoon in de kou staan. Ze kunnen dan wel goedkoop zijn, maar dat houdt niet in dat ze geen contact kunnen opnemen bij problemen.

Ik moest het even kwijt, ik kan er toch verder weinig aan doen, ze zijn nu dicht, op mailtjes reageert men toch pas binnen 3 dagen ipv binnen een dag... dus..

Groet!

Martijn
Heb hetzelfde probleem met mijn site, www.TurksNL.net.
Daarbij ook nog problemen met onze internethost (www.quilix.nl, ook onze sponsor) die er plotseling (afgelopen vrijdag) mee ophield! Geen backup kunnen maken van de database, alle userrecords weg, alle forumberichten, alles pleite foetsie weg hopsakee in de shit.

Gemailed met bedrijf(www.ipd.nl) dat weer ruimte verhuurde aan Quilix.nl en die zeggen dat de eigenaar zelf met onmiddelijke ingang de server heeft geannuleerd.
Gevraagd of onze database er nog was, "Ja die is er, ik zal m maandagochtend voor je aanzetten zodat je een backup kunt maken. Is echter wel een uitzondering want eigenlijk zijn wij geen partij meer maar ik zou het erg jammer vinden als de data verloren zou zijn voor u". Ik blij natuurlijk en schrijf een mailtje terug en vraag of ze de time out voor php op de maximale duur kunnen zetten want laatste keer met backuppen lukte het me niet om dat te doen omdat ik een time out(30 seconden) kreeg. Krijg vandaag mailtje terug met de mededeling dat de server hergebruikt is en dat alles op de server weg is. :( |:(

Wie jankt er mee met me?

Verwijderd

ipd is ook een bagger bedrijf, staat erg slecht aangeschreven...wat je voortaan op moet letten is dat je een goede overeenkomst hebt met het bedrijf. Dan kun je ze nl iets maken als zoiets zouden flikken

ik heb in het verleden ook veel probs gehad met diverse providers, zit nu bij een fijne host met iig zeer goede overeenkomsten, mochten ze toch ineens niet zo goed en fijn zijn als dat het lijkt heb ik dat altijd nog achter de hand

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10-2025
Op zondag 18 november 2001 19:27 schreef Kertje het volgende:
ipd is ook een bagger bedrijf, staat erg slecht aangeschreven...wat je voortaan op moet letten is dat je een goede overeenkomst hebt met het bedrijf. Dan kun je ze nl iets maken als zoiets zouden flikken

ik heb in het verleden ook veel probs gehad met diverse providers, zit nu bij een fijne host met iig zeer goede overeenkomsten, mochten ze toch ineens niet zo goed en fijn zijn als dat het lijkt heb ik dat altijd nog achter de hand
welk bedrijf?

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 19:51 schreef Enver het volgende:

[..]

welk bedrijf?
ik zit nu al een behoorlijke poos bij shockmedia, voorheen zat ik bij oa widexs, vuurwerk, wxs, en nog een paar anderen...

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op zondag 18 november 2001 20:20 schreef Kertje het volgende:

[..]

ik zit nu al een behoorlijke poos bij shockmedia, voorheen zat ik bij oa widexs, vuurwerk, wxs, en nog een paar anderen...
Fijn bedrijf jah, waar je dit tegekomt:
http://shockmedia.nl/cs/prijslijst.nl.html

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 21:15 schreef HGM het volgende:

[..]

Fijn bedrijf jah, waar je dit tegekomt:
http://shockmedia.nl/cs/prijslijst.nl.html
jeez was dat dan

• HGM
  • Niet online

HGM

Op zondag 18 november 2001 21:22 schreef Kertje het volgende:

[..]

jeez was dat dan
Zo dan: http://shockmedia.nl/cs/

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 21:23 schreef HGM het volgende:

[..]

Zo dan: http://shockmedia.nl/cs/
beetje vaag ja...had het al gezien hmmmz, misschien een tijdelijke site ofzo, kan me niet echt voorstellen dat ze er een coffeeshop naast draaien :+

edit: is ook een ander adres, zal wel een klant zijn ofzow, die coffeeshop zit trouwens vlak bij me woonadres in de buurt hehe :) woon ook in deventer... 8-)

• HGM
  • Niet online

HGM

Op zondag 18 november 2001 21:26 schreef Kertje het volgende:

[..]

beetje vaag ja...had het al gezien hmmmz, misschien een tijdelijke site ofzo, kan me niet echt voorstellen dat ze er een coffeeshop naast draaien :+

edit: is ook een ander adres, zal wel een klant zijn ofzow, die coffeeshop zit trouwens vlak bij me woonadres in de buurt hehe :) woon ook in deventer...
Dit is ons adres:

CoffeeShop International
Brinkgreverweg 70
7413 AD Deventer
Tel: 0570-638070
E-mail: coffeeshop@shockmedia.nl

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 21:28 schreef HGM het volgende:

[..]

[..]
hmpfz, mail ze is zou ik zeggen :) ze zitten in elst, das bij utrecht, misschien familie of vrienden ofzo dan

• HGM
  • Niet online

HGM

Op zondag 18 november 2001 21:29 schreef Kertje het volgende:

[..]

hmpfz, mail ze is zou ik zeggen :) ze zitten in elst, das bij utrecht, misschien familie of vrienden ofzo dan
hehe, bedoel alleen te zeggen dat dit naar mijn mening toch niet echt het toppunt van professionaliteit is :)

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 21:32 schreef HGM het volgende:

[..]

hehe, bedoel alleen te zeggen dat dit naar mijn mening toch niet echt het toppunt van professionaliteit is :)
helemaal mee eens, als ik in de domain directorie list zie ik ook nog wat gekke domeintjes staan hehe :D

Verwijderd

Haha, ja dat is een van onze eerste klanten, toen waren we nog niet bezig met hosting, hij heeft een contract en hij wil niet aan een domeinnaam, stomme fout van ons maar hij wil dus niet weg...

oja je bedoelt zeker http://www.looprekje.nl :D

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 22:23 schreef rollator het volgende:
Haha, ja dat is een van onze eerste klanten, toen waren we nog niet bezig met hosting, hij heeft een contract en hij wil niet aan een domeinnaam, stomme fout van ons maar hij wil dus niet weg...

oja je bedoelt zeker http://www.looprekje.nl :D
ik doelde meer op die andere domaintjes :+

• posttoast
  • Nu online
Hallo allemaal,

hier ook een slachtoffer van DeHeeg, ook mijn domein lag er een paar dagen uit. Het vervelendste vind ik nog dat mijn mail ook niet meer werken, en dat mensen die mij iets stuurden een foutmelding terugkregen.

Zullen we kijken of we met z'n allen hier iets voor terug kunnen krijgen van DeHeeg?

omniscale.nl

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 11:45 schreef VincentB het volgende:
Hallo allemaal,

hier ook een slachtoffer van DeHeeg, ook mijn domein lag er een paar dagen uit. Het vervelendste vind ik nog dat mijn mail ook niet meer werken, en dat mensen die mij iets stuurden een foutmelding terugkregen.

Zullen we kijken of we met z'n allen hier iets voor terug kunnen krijgen van DeHeeg?
als je een goede overeenkomst hebt (ik ken die van deheeg niet) dan kun je dit makkelijk aankaarten, zeker als je met meer bent

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Op zondag 18 november 2001 21:29 schreef Kertje het volgende:

Uhmz, volgens mij zijn er meerdere ELSTEN. je hebt namelijk ook nog een ELST gelderland en dat ligt tussen nijmegen en arnhem zeg maar.

Ik weet niet waar deze Elst ligt? Maar een beetje vreemd is het wel................. (maar wel lekker >:) )

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• posttoast
  • Nu online
Op maandag 19 november 2001 14:40 schreef Kertje het volgende:

[..]

als je een goede overeenkomst hebt (ik ken die van deheeg niet) dan kun je dit makkelijk aankaarten, zeker als je met meer bent
Misschien wel een idee dus. Mensen die er ook last van hebben gehad: graag even reageren in dit topic zodat we misschien nog een leuk cadeautje van die gasten van DeHeeg kunnen krijgen!

omniscale.nl

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Sjonge |:(
Sorry maar dit is onzettend stom.. en maar tienduizenden guldens aan advertenties uitgeven[OA ComputerIdee]
* HappyFun hoopt dat een ander bedrijf ze opkoopt voor de "abbonees" daar.. |:(

Defunctus Deo Juvente

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Ik zit ook bij deHeeg met www.gerbs.net maar dit domein heb ik nog maar net en dr staat nog niet eens een fatsoenlijke site op. Om eerlijk te zijn weet ik niet eens of de site down is geweest. Wel moet ik zeggen dat ik wel eens plaatjes heb geupload voor GoT die vervolgens helemaal niet zichtbaar waren in 't forum. Daarom heb ik ze toen verhuisd naar 't xs4all-account van pappie en die deed 't als een trein. Misschien waren dat tekenen van de onderbreking.. Nouja mij hoor je verder niet klagen. De site is bereikbaar.

• posttoast
  • Nu online
Op maandag 19 november 2001 19:53 schreef GerbenW het volgende:
Ik zit ook bij deHeeg met www.gerbs.net maar dit domein heb ik nog maar net en dr staat nog niet eens een fatsoenlijke site op. Om eerlijk te zijn weet ik niet eens of de site down is geweest. Wel moet ik zeggen dat ik wel eens plaatjes heb geupload voor GoT die vervolgens helemaal niet zichtbaar waren in 't forum. Daarom heb ik ze toen verhuisd naar 't xs4all-account van pappie en die deed 't als een trein. Misschien waren dat tekenen van de onderbreking.. Nouja mij hoor je verder niet klagen. De site is bereikbaar.
In jouw situatie is het allemaal niet zo'n ramp. Maar bij mij zijn er email berichten verloren gegaan die misschien wel belangrijk zijn geweest...

omniscale.nl

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Op maandag 19 november 2001 19:59 schreef VincentB het volgende:

[..]

In jouw situatie is het allemaal niet zo'n ramp. Maar bij mij zijn er email berichten verloren gegaan die misschien wel belangrijk zijn geweest...
Da's inderdaad niet best.. had je geen backups? Ik zou zowieso de voorwaarden even heel goed doorlezen om te kijken welke rechten je allemaal hebt.

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 20:01 schreef GerbenW het volgende:

[..]

Da's inderdaad niet best.. had je geen backups? Ik zou zowieso de voorwaarden even heel goed doorlezen om te kijken welke rechten je allemaal hebt.
deheeg kennende: geen

hoewel, ik denk dat geen enkele provider echt makkelijk te pakken is op verloren e-mail (bewijs dat maar is), behalve restitutie van de maandkosten ofzo als ze een beetje vriendelijk zijn... belachelijk is dat er geen backups zijn, een beetje provider maakt elke nacht een backup, volgens mij doet zelfs widexs dat...

• posttoast
  • Nu online
Op maandag 19 november 2001 20:01 schreef GerbenW het volgende:

[..]

Een backup was dus niet mogelijk in dit geval:

iemand stuurt een mailtje naar mij, maar mijn adres bestaat (tijdelijk) niet. Dus die persoon krijgt zijn mailtje vrolijk terug met de melding dat mijn adres niet klopt...

omniscale.nl

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik host dus ook bij deheeg en volgens de statistieken zijn er op 12 november 0 bezoekers geweest... Mijn site lag er dus die dag ook helemaal uit :( :(

nu doet tie het gelukkig weer :) .. maar eigenlijk niet normaal dat ze dit niet gewoon fatsoenlijk melden! een excuus briefje is toch wel op zijn plaats denk ik!

Verwijderd

Ook ik host bij deHeeg en ook ik had 0 bezoekers op de 12e, alleen mijn site doet het nog steeds niet :( :(

Verwijderd

was het probleem, verhuis gewoon weg bij die lui, ik zou al gaan flippen als ik een half uur me e-mail niet kan checken, laat staan een dag of meerdere dagen, ik zou dan direct vertrokken zijn bij die host

www.webselect.nl
www.webhosters.nl

keuze genoeg dacht ik zo :)

Verwijderd

Deheeg alleen maar problemen...
eerst hadde we een 14 piek account.. dat mocht niet meer we moesten na 2 maanden een duurdere account hebben toen een van 80 piek.. en na 7 maanden moesten we oprotten omdat we te veel verkeer hadden en te veel belasting waren..

meteen naar 2fast gegaan en die sponseren nu :)

p.s
ze weten hun verhalen heel goed te brengen.. en oplossen is moeilijk voor ze.. gelukkig zijn ze niet de enige in de wereld.

• posttoast
  • Nu online
Op dinsdag 20 november 2001 18:35 schreef T.I.M het volgende:
Ik host dus ook bij deheeg en volgens de statistieken zijn er op 12 november 0 bezoekers geweest... Mijn site lag er dus die dag ook helemaal uit :( :(

nu doet tie het gelukkig weer :) .. maar eigenlijk niet normaal dat ze dit niet gewoon fatsoenlijk melden! een excuus briefje is toch wel op zijn plaats denk ik!
Op woensdag 21 november 2001 00:28 schreef Nath het volgende:
Ook ik host bij deHeeg en ook ik had 0 bezoekers op de 12e, alleen mijn site doet het nog steeds niet :( :(
Ik heb het al een paar keer voorgesteld: zullen we ze met z'n allen een mailtje sturen of niet? Tot nu toe lijkt er weinig animo voor, en dat begrijp ik eerlijk gezegd niet zo goed...

omniscale.nl

Verwijderd

Ik heb deheeg net een mailtje verstuurd, met de aanbieding hun bedrijf over te nemen, of in ieder geval hun klanten.

Hopelijk reageren ze erop.
:)

Verwijderd

Wheheh vette aktie :-)
p.s hoeveel klanten zullen ze hebben eigelijk ?

of mail bom naar ze toe gooien hahah

Verwijderd

Moeilijk te zeggen, ze reggen de domeinnamen op de nameservers van eatserver, dus het is niet te bepalen welke domeinnamen nu van hun en welke niet zijn.

Maar ben echt serieus met dat aanbod om deheeg over te nemen (ik neem het niet over, maar mijn bedrijf dan). Anders is het erg sneu voor de klanten van deheeg..

Ik hoor het wel :)

• posttoast
  • Nu online
Op woensdag 21 november 2001 12:57 schreef stajsic het volgende:
Moeilijk te zeggen, ze reggen de domeinnamen op de nameservers van eatserver, dus het is niet te bepalen welke domeinnamen nu van hun en welke niet zijn.

Maar ben echt serieus met dat aanbod om deheeg over te nemen (ik neem het niet over, maar mijn bedrijf dan). Anders is het erg sneu voor de klanten van deheeg..

Ik hoor het wel :)
Sja, dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Mijn domein werkt inmiddels weer, ik wil alleen een soort van schadevergoeding zien! Daar gaat het hier om...

omniscale.nl

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 12:00 schreef VincentB het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het al een paar keer voorgesteld: zullen we ze met z'n allen een mailtje sturen of niet? Tot nu toe lijkt er weinig animo voor, en dat begrijp ik eerlijk gezegd niet zo goed...
Ik heb zelf ook al een mail gestuurd, maar misschien heeft het idd meer effect als we het met meer man doen. Ik hoor het wel.....

• posttoast
  • Nu online
Op woensdag 21 november 2001 14:01 schreef Nath het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook al een mail gestuurd, maar misschien heeft het idd meer effect als we het met meer man doen. Ik hoor het wel.....
Als alleen wij twee iets doen heeft het weinig zin lijkt mij. Wat heb jij precies gemeeld?

omniscale.nl

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 14:45 schreef VincentB het volgende:

[..]

Als alleen wij twee iets doen heeft het weinig zin lijkt mij. Wat heb jij precies gemeeld?
Hier letterlijk mijn mail. De site kan ik sinds enkele minuten gelukkig weer bezoeken. Of ik verder actie onderneem, que schadevergoeding etc. moet ik nog eens bekijken.....

Hallo support Team!

Sinds 12 november is onze site niet meer te bezoeken. Ik dacht eerst dat het om een tijdelijk probleem zou gaan, maar blijkbaar is er meer aan de hand, aangezien we nu 10 dagen verder zijn en nog altijd geen site te zien krijgen.

Kunt u mij vertellen wat er aan de hand is en wanneer het opgelost wordt? De periode dat gasten hun vakantie uitzoeken voor de komende zomer begint, wij zouden dan ook graag onze gasten gebruik laten maken van de site!

Zou u mij ook op de hoogte kunnen houden van de vorderingen van reparatie?

Bij voorbaat dank,

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 15:01 schreef Nath het volgende:

[..]

Hier letterlijk mijn mail. De site kan ik sinds enkele minuten gelukkig weer bezoeken. Of ik verder actie onderneem, que schadevergoeding etc. moet ik nog eens bekijken.....

Hallo support Team!

Sinds 12 november is onze site niet meer te bezoeken. Ik dacht eerst dat het om een tijdelijk probleem zou gaan, maar blijkbaar is er meer aan de hand, aangezien we nu 10 dagen verder zijn en nog altijd geen site te zien krijgen.

Kunt u mij vertellen wat er aan de hand is en wanneer het opgelost wordt? De periode dat gasten hun vakantie uitzoeken voor de komende zomer begint, wij zouden dan ook graag onze gasten gebruik laten maken van de site!

Zou u mij ook op de hoogte kunnen houden van de vorderingen van reparatie?

Bij voorbaat dank,
10 dagen offline? dan kun je echt wel schade vergoeding gaan vragen hoor imho

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op woensdag 21 november 2001 12:00 schreef VincentB het volgende:

[..]

[..]

mijn site is maar 1 dag off-line geweest... ik ga geen schadevergoeding vragen.... just principles :)

• posttoast
  • Nu online
Op donderdag 22 november 2001 09:19 schreef T.I.M het volgende:

[..]

mijn site is maar 1 dag off-line geweest... ik ga geen schadevergoeding vragen.... just principles :)
Mijn website en email zijn drie dagen offline geweest. Die website vind ik niet zo erg, maar ik vind het wel vervelend dat mensen die mij een mailtje gestuurd hebben een foutmelding terugkregen en ik die mail nooit ontvangen heb...

omniscale.nl

• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Problemen zijn nu... eindelijk... opgelost... ander IP gekregen, dus DNS moet weer worden geupdate... duurt ook ngo wel even...

Ik heb een jaar gratis me domein gekregen...

Of het genoeg is >:)

• posttoast
  • Nu online
Op donderdag 22 november 2001 23:25 schreef Kamikazi het volgende:
Problemen zijn nu... eindelijk... opgelost... ander IP gekregen, dus DNS moet weer worden geupdate... duurt ook ngo wel even...

Ik heb een jaar gratis me domein gekregen...

Of het genoeg is >:)
Een jaar gratis registratie, daar kwamen ze bij mij ook mee. Maar dat is nou juist het goedkoopste van de hele troep. Als ze nou met een jaar gratis hosting kwamen...

omniscale.nl

Verwijderd

jaar lang hosting kost die lui 25 piek ofzo, alleen al aan de niet verstookte bandbreedte enzo verdienen ze dat al aardig terug

Verwijderd

Hmm Deheeg, die AD Hosting barre zooi zit daar ook. AD Hosting stuurde mij ook al zo'n gefuckte gepeperde rekening nadat ik teveel dataverkeer had gegenereerd.

Conclusie : De hele DeHeeg clan sucks
Pagina: 1