Toon posts:

Jullie bezemwerk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij wordt er bij het bezemen hier vaak te argeloos alles -1 gegeven, tjah, meestal als er gebezemt is blijft er een draadje over wat in zijn geheel op 0 en 1, heel soms 2 staat, dr moet wel een zekere structuur in een draadje blijven he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Ben ik het mee eens, als hier een topic komt waarin (terecht) vermeld wordt dat er een paar reacties te hoog staan, is het resultaat vaak dat de hele draad ineens op +2 staat.

Ik denk dat dat komt door de mensen die hier voor de eerste keer komen en na het lezen van zo'n bericht meteen alles maar een -1 geven.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:23

Jaymz

Keep on moving !

Mja.

Ik heb mijzelf de 'gewoonte' aangeleerd dat als ik een draadje tegenkom dat een paar te hoog gemodereerde (of te laag off course) reacties bevat, het draadje zelf link.

Dit om mensen iig op 'eigen inzicht' te laten modden. Dit in tegenstelling tot het linken van de reacties zelf, want dan modden mensen naar 'mijn inzicht'.

Wat kun je ertegen doen:

De reacties zelf linken, maarja om te modden moet je toch de draad zelf induiken.

Dilemma :) (Hmm, hoe schrijf je dat eigenlijk :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat niet zo erg als jullie.
Je moet niet vergeten dat verreweg de meeste reacties ook op 2 thuis horen. De meeste reacties voegen wel iets toe, maar nu niet direct "perfecte info" of "dat moet je lezen" dan wordt het dus geen 4, geen 3 maar een 2.

Ik hoop in elk geval niet dat de mensen die hier pas zijn/af en toe komen de draden dan maar over de gehele lengte op 2 proberen te krijgen. Dat is in elk geval niet de bedoeling! :)

Als je goed mod kijk je altijd naar de reactie, en niet naar de score of de poster . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ben het met Mecallie eens.
De meeste draade zijn gewoon te hoog gemod. Als dan een draad hier terecht komt wordt die meestal goed gemod waardoor het draadje in het algemeen lager komt te staan als de andere en het kan dan goed lijken dat die te ver naar beneden gemod is.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik ben het wel met * Mec en * spook eens.

Wat mij inderdaad ook op dat je vaak draadjes ziet die in zijn geheel redelijk lang een hoog niveau hebben (of althans de 1ste 25 posts), dat wil zeggen alle puntjes van de discussie staan op 3 en enkele op 4. Dat kan dan vaak een tijdje zo blijven staan maar uiteindelijk wordt het inderdaad best vaak, al dan niet na aandacht hier op TMF, naar het 2/3 niveau gemod, waar de reacties ook thuishoren.

Dat is jammer voor de mensen die daar gepost hebben omdat die de hele tijd alle reacties hoog hebben zien staan en dan opeens is het afgelopen en volgt de onvermijdelijke karma-dip :)

Verder denk ik dat er bij de veel modders die never nooit in TMF posten/gepost hebben toch veel inzicht in modden bestaat, en dat dat er best veel zijn. Af en toe zie je namelijk, bijvoorbeeld op een onmogelijk uur ;), hoe de eerste 1-10 reacties op een artikel live goed gemod worden.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Pagina: 1