searisk
XP 1600+ ?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Sim-pel een 1600+ staat er toch
. Zullen ze echt niet piet snot op zetten
Tuurlijk is de pentium 4 stabieler 
Waarom heb ik dan zulke goeie ervaringen met mijn duron 800 @1035 van 135 gulden (Is nog nooit gecrasht!!)
Ik vind al die mensen die beweeren dat een pentium 4 beter is terwijl ze er waarschijnijk nog nooit mee gewerkt hebben toch een wat beter naar amd moeten kijken.
Waarom heb ik dan zulke goeie ervaringen met mijn duron 800 @1035 van 135 gulden (Is nog nooit gecrasht!!)
Ik vind al die mensen die beweeren dat een pentium 4 beter is terwijl ze er waarschijnijk nog nooit mee gewerkt hebben toch een wat beter naar amd moeten kijken.
O o o o. Die pubers leren het ook nooit, he? Trekken altijd hun bek open over dingen waar ze nix van weten.Op zaterdag 17 november 2001 10:48 schreef smvs het volgende:
vette bagger proc geef mij maar een p4 die is veel stabieler.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Mijn idee, waarom moeten zij altijd een draad om zeep helpen met hun kansloze geblaat.Op zaterdag 17 november 2001 11:04 schreef Breepee het volgende:
[..]
O o o o. Die puber leren het ook nooit he? Trekken altijd hun bek open over dingen waar ze nix van weten.![]()
![]()
Op zaterdag 17 november 2001 11:09 schreef Michaeltjuh het volgende:
.
Wil jij de HK in ofzow.
Dit is geen gewaardeerde manier hoor.
Ga maar nuttige dingen posten.
naja lijkt me duidelijk is idd een xp 1600+
zeer leuk voor de heb
btw: ik ben zelf ook 15 maar wat betreft de discussie intel-amd is het verstandig dat niet ongevraagd te doen zeker niet hier. Als je een mening hebt, zorg dann dat je deze uit ervaring gevormd heb of desnoods zorg dat je hiervoor meer dan voldoende documentatie gelezen hebt. Onderbouwde meningen zijn de enige waar je wat aan hebt. Ik zal mijn eigen mening hierbij niet uiten, lees liever meerdere reviews van diverse bronnen.
zeer leuk voor de heb
btw: ik ben zelf ook 15 maar wat betreft de discussie intel-amd is het verstandig dat niet ongevraagd te doen zeker niet hier. Als je een mening hebt, zorg dann dat je deze uit ervaring gevormd heb of desnoods zorg dat je hiervoor meer dan voldoende documentatie gelezen hebt. Onderbouwde meningen zijn de enige waar je wat aan hebt. Ik zal mijn eigen mening hierbij niet uiten, lees liever meerdere reviews van diverse bronnen.
Verwijderd
wat een bulshit weer zo'n zeikerd hier p4 sucks en is traag !!Op zaterdag 17 november 2001 10:48 schreef smvs het volgende:
vette bagger proc geef mij maar een p4 die is veel stabieler.
Uit ervaring:
had een AMD, suckte
Heb een PIII rules
maargoed, als mensen snelheid (in cijfers) willen dan moeten ze natuurlijk P4 2 gig hebben, en willen ze vet overclocken, dan een AMD 1800 + ofzow.
had een AMD, suckte
Heb een PIII rules
maargoed, als mensen snelheid (in cijfers) willen dan moeten ze natuurlijk P4 2 gig hebben, en willen ze vet overclocken, dan een AMD 1800 + ofzow.
P4? Ga heen. P3 roelt, als Intel die doorgeklokt had naar 2 Ghz, hadden wij Intel-lovers ons nu niet hoeven laten uitkafferen door de AMD-trolls
Jij bent denk ik net zo goed een zeikerd, weet er niks van!Op zaterdag 17 november 2001 11:28 schreef Tijn_3d het volgende:
[..]
wat een bulshit weer zo'n zeikerd hier p4 sucks en is traag !!
jezus kleine kindjes, die p3 KON niet tot de 2 ghz...en die p4 is kwa mhz/performance verhouding nou eenmaal niet zo veel. En dat amd lagere cijfertjes haalt klopt maar zoals een beetje zelfrespecterende tweakers weet is dat mhz'jes geen **** meer zeggen en volgens de benchmarks lijken me deze verschillen duidelijk.
En ALS ALS ALS daar hebben we nix aan, "ALS er nou een 3 ghz cyrix zou bestaan". pffffffff
kappe nou zeg met die flames heen en weer.
En ALS ALS ALS daar hebben we nix aan, "ALS er nou een 3 ghz cyrix zou bestaan". pffffffff
kappe nou zeg met die flames heen en weer.
Jij zuigtOp zaterdag 17 november 2001 11:28 schreef Tijn_3d het volgende:
[..]
wat een bulshit weer zo'n zeikerd hier p4 sucks en is traag !!
slotje wellicht? Die cpu is een axp 1600+ ja, topic closed voordat t weer es uit de hand loopt plz
Verwijderd
Tering he waar gaat dit topic heen. Er wordt een vraag gesteld over wat voor processor het is, en gelijk neemt iedereen van de gelegenheid gebruik om een AMD/Intel flamewar te beginnen. Discussies die toch niet te winnen zijn omdat mensen alleen maar naar hun persoonlijke voorkeur kijken.
Ga ontopic of stop met die onzin hier allemaal te posten.
Ga ontopic of stop met die onzin hier allemaal te posten.
Ik zou graag willen zien dat mensen zoals smvs een tempban krijgen hier op de GoT. Daar begint het namelijk allemaal mee! 
Ontopic: het is inderdaad een XP1600+ en dan wel van week 38 dit jaar (0138). De laatste regel kan met 9 of Y beginnen (voorzover ze er zijn) en het schijnt dat een Y-stepping beter overklokbaar is dan een 9-stepping. Deze 1600 (in feite een 1400MHz) moet 1700 kunnen halen, de Y-stepping haalt 1800MHz.
Ontopic: het is inderdaad een XP1600+ en dan wel van week 38 dit jaar (0138). De laatste regel kan met 9 of Y beginnen (voorzover ze er zijn) en het schijnt dat een Y-stepping beter overklokbaar is dan een 9-stepping. Deze 1600 (in feite een 1400MHz) moet 1700 kunnen halen, de Y-stepping haalt 1800MHz.
jullie gaan er toch zelf op in... jullie zijn zelf zielig om hier 20 posts aan te wijden. ik heb zelf ook een athlon xp 1600+ in combinatie met een jetway 663 ultra (die zegt amd athlon 4 @ 1400 MHz, vind ik wel zo mooi staan) en dit draait werkelijk fenomenaal. ik ben ook geen p4 fan ofzo want ik heb heel wat meer snelheid voor mijn geld als ik een athlon koop.Ik zou graag willen zien dat mensen zoals smvs een tempban krijgen hier op de GoT. Daar begint het namelijk allemaal mee!
dit is gewoon het bewijs dat er hier een hoop frusti mensen rondlopen die om de een of andere reden niks beters te doen hebben dan hun processor keuze te verdedigen.
Maar smvs, waarom moet jij dan zo'n nutteloos antwoord geven als je weet dat je dit soort reply's krijgt?
Ik zeg dit omdat je nu begint over frusti's enzo.
Laat dit in het vervolg, want je weet donders goed dat je een flamewar op deze manier kunt starten.
Ik zeg dit omdat je nu begint over frusti's enzo.
Laat dit in het vervolg, want je weet donders goed dat je een flamewar op deze manier kunt starten.
Dan zal ie wel altijd uitstaan, want een Duron is alles behalve stabiel (als je een Intel of een AMD XP gewend bent), maar een P4 is zeker niet stabieler dan een AXP.Op zaterdag 17 november 2001 11:02 schreef wij het volgende:
Tuurlijk is de pentium 4 stabieler
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()