Toon posts:

UTFS --> "waarom schop jij een topic omhoog"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zat in de search te zoeken naar leuke flash filmpjes. Kom ik een topic dat dicht is gegooid tegen.

[topic=91059/1/40]

is wel al weer enkele maanden oud btw.

ik vind de laatste 2 posts toch wel enigsinds grappig. Gebruikt er eindelijk eens iemand de search om vervolgens info te vragen, is het ineens niet "de bedoeling" om oude topics omhoog te gooien. WAAR IS DIE SEARCH DAN VOOR??

ik vind dit dan toch wel een beetje maf....

maarja, kan aan mij liggen.

Verwijderd

Dat ligt aan jou. Als jij
Flash rulez zeker maar schokwave? Never heard about it!
een nuttige bijdrage vindt aan een diepgezakt topic van ruim een half jaar oud, dat ligt dat aan jou ja. :z
Dat is nou zinloos omhoog schoppen.
Je kan ook nuttig omhoog schoppen. Bijvoorbeeld met (niet op dit topic van toepassing) :
Ik heb dit probleem nu onder XP, heb de search gebruikt zoals je kunt zien, kan iemand mij helpen ?
:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 november 2001 08:34 schreef Courage het volgende:
Dat ligt aan jou. Als jij
[..]

een nuttige bijdrage vindt aan een diepgezakt topic van ruim een half jaar oud, dat ligt dat aan jou ja. :z
Dat is nou zinloos omhoog schoppen.
Je kan ook nuttig omhoog schoppen. Bijvoorbeeld met (niet op dit topic van toepassing) :
[..]

:)
tjah... tis maar net wat je nuttig vind :) een beetje rare reply is het wel ja, maar om het topic meteen dicht te gooien? :?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 17 november 2001 08:47 schreef Limited het volgende:

[..]

tjah... tis maar net wat je nuttig vind :) een beetje rare reply is het wel ja, maar om het topic meteen dicht te gooien? :?
wat is de toegevoegde waarde van die vraag die daar gesteld werd, als er in de search genoeg info over te vinden is :?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Op zaterdag 17 november 2001 08:47 schreef Limited het volgende:

tjah... tis maar net wat je nuttig vind :)
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand dat een nuttige reply kan vinden. De reply bestond uit 2 delen:

- Flash rules. Een niet verder toegelichte 'rules' of 'sucks' is per definitie niet zinnig en alleen maar forum vervuiling. Het zal best dat flash 'rules', maar geef dan aan waarom (bijv. de sterke punten van flash t.o.v. de concurrentie). Nu is de reply meer van het ik-ben-twaalf-jaar-en-moet-overal-een-uitgesproken-mening-over-hebben-ook-al-weet-ik-nergens-iets-van-af niveau.

- Shockwave. Never heard of it. Nou, erg nuttig dat één of ander figuur daar nog nooit van gehoord hebt. Als je er nog nooit van gehoord hebt zoek je toch uit wat het is (en vertel nu niet dat er via google niets te vinden is over shockwave).

Maw het was een onzinnige reply van ongelooflijk laag niveau en ik vind het volkomen terecht dat ie gesloten is.

Verwijderd

Als je je nog afvraagt waarom die gesloten is los gezien van het feit dat er een nutteloze reply gepost wordt, het is ook nog zo dat wanneer zoiets gebeurd, de kans erg klein is dat er nog wel zinnige dingen hierop zullen volgen. De discussie is niet voor niets weggezakt, wellicht komen de mensen niet eens meer hier, en ze gaan echt niet verder waar ze gebleven waren, de discussie is niet voor niets diep weggezakt. :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op zaterdag 17 november 2001 09:47 schreef ikbenveldmuis het volgende:
wat is de toegevoegde waarde van die vraag die daar gesteld werd, als er in de search genoeg info over te vinden is :?
Nul.
En daarom is dat draadje terecht gesloten.
Pagina: 1