Toon posts:

Opgeschoven beeld bij spellen onder xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van XP NL maar als ik nu een spel start schuift mijn beeld een stuk naar links.
Wat kan ik daartegen doen :?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:48
De Hertz van je monitor aanpassen via configuratiescherm / beeldscherm / instellingen en dan moet daar geloof ik een knop advanced staan. :)

Verwijderd

dat komt waarschijnlijk omdat je monitor in een andere refreshrate springt. Als je een GeForce hebt moet je ff de refreshrate fix van nvidia downloaden. Lees dat FAQ van V&B daar staat het in. (zo kan je hem in games ook op bv. 85 hz forceren, waardoor hij niet meer verspingt)

ennuh, dennisdotcom, zoiets gebeurt als hij games speeld, en niet onder windows, windows 2000 en xp zetten games auto. op 60 hz, dus wat jij zegt is niet helemaal juist.

Verwijderd

Zou hij niet gewoon naar een andere resolutie springen dan dat je desktop is ??
gewoon ff instellen op je monitor dan :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:48
Op zaterdag 17 november 2001 07:44 schreef Limited het volgende:
ennuh, dennisdotcom, zoiets gebeurt als hij games speeld, en niet onder windows, windows 2000 en xp zetten games auto. op 60 hz, dus wat jij zegt klopt niet.
Je leert elke dag wat. Heb het wel eens eerder gelezen maar min of meer weer vergeten :)

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 08:12 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Je leert elke dag wat. Heb het wel eens eerder gelezen maar min of meer weer vergeten :)
geeft niks ;)

was ook niet flame-end bedoeld ofzo hoor

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een matrox g400 dualhead trouwens en hoe komt het dat de refreshrate ( staat nu op 85 HZ ) veranderd als ik een spel opstart? Moet ik dan "gewoon" de refreshrate veranderen, van alles?
Pagina: 1