Toon posts:

DivX met AVI geeft mij een probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
*SIGH*
De DivX4 codec op mijn schijf heeft altijd goed gewerkt heb dan ook geen wijzigingen aangebracht voordat dit probleem zich voordeed aan soft-en hardware.

Probleem:
Video materiaal gecodeerd met DivX wordt door de Win Mediaspeler geopend maar kan de frames niet weergeven(geld tevens voor geluid). Kortom meter loopt niet en staat gewoon stil. Terwijl dit voorheen altijd goed heeft gewerkt. Opvallend is dat het alleen gebeurd bij video materiaal in het AVI formaat daarentegen speelt MPG materiaal zonder problemen. CPU gebruik schiet bij het openen van AVI files meteen naar 100%.

Ik heb de codecs al uninstalled en weer opnieuw geinstalleerd, had tevens andere versies tot mijn beschikking maar hetzelfde probleem
codecs als Tsunami ook nie
Een andere speler; als WinAmp kan de avis ook niet aan.....

Hellup

Verwijderd

Topicstarter
"already did the searching"
:'( :'(

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zal me in houden :)
d0h |:(

Waar gesearched hier of ergens anders?

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 07:13 schreef Wilson_Fisk het volgende:
"already did the searching"
:'( :'(
Leer ook de edit-knop gebruiken dan aub

Verwijderd

Topicstarter
........ok zal de edit onthouden, maar weten jullie zeker dat het antwoord al eerder is gegeven want zoeken op AVI DIVX & codec(alle combos geprobeerd) leveren mij alleen problemen op waarbij OF het GELUID het wel doet EN niet VIDEO OF andersom.

Bij mij werken geen van beiden en ik heb geen wijzigingen aangebracht, het heeft ALTYD gewoon goed werkt.

.....op welke zoektermen zou ik het antwoord moeten vinden dan :?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 21:17

Floor-is

5.2

[search=DivX]

Je zoekactie naar 'divx' leverde 5001 resultaten op.
Daar zal toch wel wat tussen zitten neem ik aan? >:)

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
...............oh joyjoy

Ik krijg dus niet een foutmelding van mediaspeler dat er een codec is gedl. en niet werkt ....het avi bestand wordt gewoon geopend maar speelt NIX af no sound no video no NADA NIX NOPPES :'( :'( :'(

(alle mogelijke codecs zijn dus aanwezig!!!
en maar meteen BOE roepen ...lekker is dat)

Verwijderd

Topicstarter
....Schijnt dus dat Mediaspeler gewoon naar de klote is bij mij(heb em opnieuw geinstalleerd en doet het weer!!!).

SVP volgende keer effe RUSTIG lezen wat er staat en NIET meteen BOE!!! roepen en verwijzen naar de SEARCH. Zoals ik al boven heb geschreven heb ik WEL die FREAKIN codecs EN heeft het WEL gewerkt.
EN HET LAG DAAR DUS OOK NIET AAN :(

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op zaterdag 17 november 2001 17:45 schreef Floris Diemel het volgende:
[search=DivX]

Je zoekactie naar 'divx' leverde 5001 resultaten op.
Daar zal toch wel wat tussen zitten neem ik aan? >:)
Wat maakt dat uit als die gast er een nieuw topic over opent? Een forum is ook een beetje tijdverdrijf, het is veel leuker als je actuele reacties krijgt ipv. dat je oud materiaal zit te lezen.

Je zou alles wel op kunnen zoeken. Veel mensen hebben daar gewoon geen zin in en posten hier hun probleem. Nix mis mee toch?

Zo mag je hier ook nix meer vragen over speaker aanraders, krijg je meteen UTFS opmerkingen. Je moet toch gewoon een beetje kunnen discussieren op fora. Beetje over speakers praten en lullen, nix mis mee. Komen die moderators er weer door heen, UTFS!

Lees dit topic, nog NUL reacties die hem hebben geholpen.
(gebeurt wel vaker, soms 30 reacties met moeilijk gedoe en gezeur, en de topicstarten is nog steeds niet geholpen.)

UTFS is net als Altavista, je krijgt een miljoen resultaten (figuurlijk) en dan moet je zelf maar uitzoeken of er iets boeiends bijzit, bovendien boeit het gewoon minder wanneer je oude artikelen leest. Je kunt ook gewoon mensen helpen ipv. bijdehand ze op hun fouten te wijzen, want wat jullie zeggen is samengevat "UTFS". :r (ja mijn eerste braak emoticon)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit soort problemen zijn al zoooo vaak voorbij gekomen. Het enige zinnige dat er op gezegd wordt is het opnieuw installeren van codecs (welke? Zie [forum=10] faq.

Als dat niet werkt, zou ik een re-install doen.

maareh, dit kon je zelf vast ook wel bedenken :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Nou zet er maar snel een slotje op dan.
Pagina: 1