TV-kaart Typhoon

Pagina: 1
Acties:

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00
Mijn Typhoon TV-kaart krijg ik niet aan de praat in Windows XP, met Windows 98 SE lukte me dit echter wel. Weet iemand welke drivers ik nodig heb?

Die zijn de specs van de TV-kaart:

- TV Tuner Card PCI met BT 878A Chipset
- 125 TV Channels
- Composite Video In
- S-VHS In
- Audio Out

Alvast bedankt!

Verwijderd

Lees. Lees veel. Natuurlijk is het veel gemakkelijker om alle vragen die in je opkomen te stellen, maar daarmee irriteer je alleen maar medeforummers (is die vraag er nou alweer??) en de ervaring leert dat je van voorgekauwde antwoorden net zo veel opsteekt als van een dagje spijbelen. Een hoop dingen zijn al meerdere malen (op dit forum) besproken, zoek dus eerst en lees wat anderen te zeggen hebben.

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00
Niemand?

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
als je nou even op tv kaart xp zoekt, krijg je meteen een aantal topics waar misschien wel wat nuttigs in staat.

http://gathering.tweakers.net/forum/find

Ook zou je kunnen vermelden welke drivers je geprobeerd hebt? Je kunt uitzoeken of die BT chip op andere bekende merken zit, en of er reference drivers zijn...

en bovendien is het erg onbeleefd om iemand die reageert op jouw topic te negeren, en na 3 kwartier ongeduldig te vragen of echt niemand het weet om half 5 snachts

edit:

en zelf een half uur eerder wel tegen iemand zeggen de search te moeten gebruiken

[topic=323032]

Verwijderd

--> HA

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Robin201: waarom blijf jij die tekst uit mijn NOS FAQ overal copy/pasten? :?

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1