Toon posts:

edonkey + winroute + win2k niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn server geupgrade naar win2k vanaf NT. Internet (mxstream basic) deel ik met winroute pro en alles werkt goed, kan browsen op de clients, morpheus werkt op de clients zonder iets in te hebben hoeven stellen in winroute of in morpheus. Alleen edonkey geeft een hele lijst met:

Connecting to 195.162.xxx.xxx ....
Can't connect to: 195.162.xxx.xxx
Connecting to 217.1.xx.x
etc.

Ik heb in winroute portmaps aangemaakt voor 4661 t/m 4665 (tcp/udp) listen port 4661, dest ip 192.168.0.2 destination port 4661 enzovoorts. maar donkey wil maar niet connecten. Onder NT werkte het prima, nu krijg ik het niet meer voor elkaar. zie ik nou een instelling in winroute over het hoofd?

thx

Verwijderd

Ik heb het ook zo draaiend gehad...maar heel sporadisch zag hij wel servers, maar niet het aantal files. Dan weet je al dat het niet goed gaat...

Waar dit aan ligt.....???

Ik gebruik die hele donkey nu niet meer, want het werkt echt heel bagger de laatste tijd!

PS je gebruikt winroute pro he?? die heb ik ook niet goed gekregen lite wel daarentegen!

Verwijderd

Topicstarter
ja, gebruik winroute pro. nog wat extra info die me opvalt helpt misschien.
voorheen onder NT werd er gewoon een line1 gedraaid door winroute. Nu onder 2000 krijg ik mooi VPN network icoontje van mijn aangemaakte verbinding. maar als ik internet zie ik niets in de security en http logs. staat ingesteld zoals in de manual

http://www.tinysoftware.com/tiny/files/online/wrpro/us/610.htm#o610

thx

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Sorry voor het omhoogschoppen van dit topic, maar ik heb dit probleem ook.

Winroute Pro op Windows 98, daarachter de betreffende bak met Windows XP en eDonkey die het dus niet doet.

Iemand die een oplossing weet?

Poorten 4661 t/m 4665 staan nu op redirect naar de juiste IP, maar eDonkey werkt niet...

• Zip
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-07-2023

Zip

Ik heb dit probleem ook.

Nog niemand een oplossing.

Wil tiesto @ dutch dimension hebben :P

• scarum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

scarum

Confusion is sex

En wat gebeurt er als je je server als proxy opgeeft in de donkey?
Ik werk ook met win2k, achter een linuxserver en het werkt als een trein :)

just a suggestion...
Pagina: 1