Toon posts:

Windows XP vindt maar 256MB van 512

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Windoze XP ziet maar 256Mb van de 512 Mb RAM die geinstalleerd is , in het BIOS wordt het goed gedetecteerd . Staat hier een limiet op ofzo ? Tis 2600 Corp Pro devilsown

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 02:13 schreef real_raichu70 het volgende:
Mijn Windoze XP ziet maar 256Mb van de 512 Mb RAM die geinstalleerd is , in het BIOS wordt het goed gedetecteerd . Staat hier een limiet op ofzo ? Tis 2600 Corp Pro devilsown
beta versie of full ? normaal als het in bios gedetecteerd word, moet het in winXP ook werken, ik heb hier Windows XP Pro (illegaal) en heb 1024 MB DDR geheugen, en hij ziet alles perfect zitten...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-08 22:40
De 2600 devilsown is volgens mij een full version, geen beta meer. Tuurlijk moet het werken als het bios het ook herkend, maar toch doet ie het blijkbaar niet Joske...

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 19:29
1 of 2 repen geheugen? als het 2 zijn ff de 2e eruit halen. ff booten. daarna de 2e er weer in en dan weer booten. misschien helpt dat. of in een ander slotje zetten kan misschien ook. als laatst misschien ff opnieuw instaleren. heb zelf ook 512 en de devilsown versie (die draai ik niet meer, heb NL'se versie gratizzz gekregen). hier geen probs.

Verwijderd

Topicstarter
Thx , dat laatste werkte . Heb ook wel eens probs gehad toen ik van 2x128 naar 2x256 ging dat ie maar 256 vond , nu doet ie het terug