Toon posts:

http adres bij downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ergens op een site die filestorage aanbied een bestand geupped en ik probeer er nu achter te komen wat het http adres van dit bestand is..

Maar als ik op downloaden klik dan gaat hij het bestand via windhoos downen. is er een manier om erachter te komen wat het adres is van het bestand?

ik ben echt een hannes op dit gebied, dus euh.. hopelijk weet hier iemand een oplossing.

bvd,

ThaReef

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Rechtermuisknop op de link en dan Snelkoppeling Kopieeren (dan staat de link op je klembord).

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
Je, hehe... dat gaat dus niet.. dan krijg ik niet de link die ik wil hebben. als ik dat doe krijg ik een link die waarschijnlijk naar een script verwijst die de opdracht geeft ofzo..

Verwijderd

Lees. Lees veel. Natuurlijk is het veel gemakkelijker om alle vragen die in je opkomen te stellen, maar daarmee irriteer je alleen maar medeforummers (is die vraag er nou alweer??) en de ervaring leert dat je van voorgekauwde antwoorden net zo veel opsteekt als van een dagje spijbelen. Een hoop dingen zijn al meerdere malen (op dit forum) besproken, zoek dus eerst en lees wat anderen te zeggen hebben.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Op zaterdag 17 november 2001 03:36 schreef Robin201 het volgende:
Lees. Lees veel. Natuurlijk is het veel gemakkelijker om alle vragen die in je opkomen te stellen, maar daarmee irriteer je alleen maar medeforummers (is die vraag er nou alweer??) en de ervaring leert dat je van voorgekauwde antwoorden net zo veel opsteekt als van een dagje spijbelen. Een hoop dingen zijn al meerdere malen (op dit forum) besproken, zoek dus eerst en lees wat anderen te zeggen hebben.
Ik moet anders zeggen dat ik deze vraag nog niet eerder heb gezien op 't forum.

Anyway, ff on-topic, als je nou een download-hulpje zoals Download Accelerator installeert en je downloadt het dan nog een keer, dan moet je het adres wel ergens in download accelerator (DAP) terugvinden dacht ik.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb daarvoor es een tooltje gebruikt. Daarmee kon je zien wat IE allemaal aan het downloaden was. Ff nadenken wat de naam was.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Robin201: waarom blijf jij die tekst uit mijn NOS FAQ overal copy/pasten? :?

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat je eerst ff goed moet zoeken daar heb je wel gelijk in Robin. Maar euh.. Nu ik de vraag toch al gesteld heb :P

Hoe heet dan dat progje waarmee je windhoos kan volgen in wat hij uitspookt.. daar kan je dan ook het adres wel mee zien...
Pagina: 1