Mijn 2 dagen oude lite-on 12x brander brandt perfect. Het enige is dat ik sommige audio-cd's niet kan afspelen! Het gaat hierbij allemaal om legale cd's. De ene cd gaat perfect, maar de andere zorgt ervoor dat hij gaat haperen. Hij komt ook niet echt 'op toeren'. Hij zit wel te zoeken naar een cd maar verder valt er niets te beluisteren 
Nog geen enkel probleem met dáta-cd's gehad...
Hoe is dit in godsnaam nou weer mogelijk?
Nee, de cd's die het niet doen (tot nu toe zijn het er al 2) zijn brandschoon zonder krassen.
Ik had hiervoor een lg dvd-rom, maar die heeft de geest gegeven. Deze speelde alles doodleuk af. Vrat alles.
Wat is dit nou toch met lite-on? Waarom de ene Michael Jackson wel en de andere New Order cd niet?
Die brander van mij heeft gewoon een muzieksmaak ontwikkeld volgens mij.
Nou kan ik nog wel een extra cd-rom speler van 85 gulden erbij kopen, maar dit hoort gewoon niet!
edit:
Nu herkent windows media player wel de tracks op de cd, maar afspelen gaat nog niet. Windows xp wordt ook helemaal onstabiel...
Nog geen enkel probleem met dáta-cd's gehad...
Hoe is dit in godsnaam nou weer mogelijk?
Nee, de cd's die het niet doen (tot nu toe zijn het er al 2) zijn brandschoon zonder krassen.
Ik had hiervoor een lg dvd-rom, maar die heeft de geest gegeven. Deze speelde alles doodleuk af. Vrat alles.
Wat is dit nou toch met lite-on? Waarom de ene Michael Jackson wel en de andere New Order cd niet?
Die brander van mij heeft gewoon een muzieksmaak ontwikkeld volgens mij.
Nou kan ik nog wel een extra cd-rom speler van 85 gulden erbij kopen, maar dit hoort gewoon niet!
edit:
Nu herkent windows media player wel de tracks op de cd, maar afspelen gaat nog niet. Windows xp wordt ook helemaal onstabiel...