heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Op zaterdag 17 november 2001 00:56 schreef Toeter84 het volgende:
code:
1 value="blaat"
He lekker, als je er na 10 sec. zelf achter komt![]()
Uhm, even ander vraagje: Kun je in een textarea ook precies aangeven hoeveel regels erin mogen? Ik heb nu wel de rows op 3 gezet en bij style, overflow=hidden (dan geeft ie geen scrollbalkje meer) maar als je entert heb je nog vrolijk de mogelijkheid om door te raggen.
Kan dit ook dmv style enzo ingeperkt worden?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Dat gaat misschien lastig worden.Op zaterdag 17 november 2001 01:11 schreef Toeter84 het volgende:
Uhm, even ander vraagje: Kun je in een textarea ook precies aangeven hoeveel regels erin mogen? Ik heb nu wel de rows op 3 gezet en bij style, overflow=hidden (dan geeft ie geen scrollbalkje meer) maar als je entert heb je nog vrolijk de mogelijkheid om door te raggen.
Het is wel interessant om daat iets op te bedenken.
Ik ben bang dat het een javascriptje wordt.
hmmz, dan niet...
Het is maar 1 persoon die het moet aanpassen en het is geen openbaar formulier. Openbare formulieren zijn vaak zo'n plek waar iedereen even zijn 'hoe tweak ik deze invoer' wil uittesten... De aanpassers weten wat er in moet komen en als ze een beetje bijstuur lukt het zo ook wel
Het is maar 1 persoon die het moet aanpassen en het is geen openbaar formulier. Openbare formulieren zijn vaak zo'n plek waar iedereen even zijn 'hoe tweak ik deze invoer' wil uittesten... De aanpassers weten wat er in moet komen en als ze een beetje bijstuur lukt het zo ook wel
Bekijk de volgende topic eens:Op zaterdag 17 november 2001 01:11 schreef Toeter84 het volgende:
...Kun je in een textarea ook precies aangeven hoeveel regels erin mogen?
[javascript] Het aantal regels tellen TEXTAREA
en dan ff logisch nadenken...
"You're only as good, as what you did last week."
Of
x = aantal caracters.
(bv. 255 is veel gebruikt)
code:
1
| <... maxlenght="x"> |
x = aantal caracters.
aleen werkt dat natuurlijk niet in een <textarea>Op zaterdag 17 november 2001 13:11 schreef willem169 het volgende:
Of
code:
1 <... maxlenght="x">
x = aantal caracters.
Today's subliminal thought is:
Pagina: 1