empire earth

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
jezus dit spel is echt goed: http://empireearth.sierra.com/news/

heb de iso al, zocht na starcraft nog steeds een nieuw strategie spel. emperor battle for dune was wel ok, aoe2 ging wel, kingdom under fire wel ok. maar dit spel overtreft ze allemaal en blablabla

zag gewoon over civ3 wat staan, paar uurtjes gespeelt, was wel ok maar niet langer dan een paar dagen. dit empire earth schijnt een combinatie te zijn van civ2 en age of empires, ma volgens mij had het ook aoe3 kunne hete (van zelfde designer als aoe2 btw)

Verwijderd

Spel is al een tijdje uit maar het is inderdaad een vet spel, Het lijkt inderdaad wel heel veel op AoE2 maar de graphics zijn wel beter, en de gameplay vind ik ook fijner.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Vreemd genoeg weinig topics hier erover. Terwijl het idd een erg leuk spelleke is.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:08
Op zaterdag 17 november 2001 10:17 schreef Koeschaap het volgende:
Spel is al een tijdje uit maar het is inderdaad een vet spel, Het lijkt inderdaad wel heel veel op AoE2 maar de graphics zijn wel beter, en de gameplay vind ik ook fijner.
Ik wist niet dat ie al langer uit was. Ik dacht dat ie eind van de maand uit zou komen :)

The devil is in the details.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
hier issie nog niet uit nee, 13 nov issie gereleased in usa

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
heb hem al 2 weken op harddisk staan, vind hem echt wel tof, vooral de digital age en nano age roeleren !

...

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:48

JJJ

Ff kijken :)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Deze roelt zeker :) Alleen zodra je in die atomic age 2 komt krijg je die atoombommen en met een medium enemy bouwt ie echt enorm veel airports... das niet meer te doen dan.. :(
Maar voor de rest erg koel, die campaigns enzo zijn ook wel leuk

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Pagina: 1