Creative DXR3 blijft vastlopen met NEC DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Hee, ik heb een jaar of 2 geleden een Creative DVD speler gekocht met een Mpegkaartje daarbij. Nu zit die DVD speler in mijn Duron machien en die heb ik werken op powerdvd, zonder dat kaartje.

Maar mijn PIII 450 (waar een NEC DV7500 A dvd inzit) loopt niet echt lekker. Hierom heb ik net dat kaartje erin geduwt. Maar nu loopt dat programma iedere keer vast als ik het opstart. Hij leest wel de DVD, maar hangt daarna.

Kan dit komen doordat er geen Creative dvd speler meer in de machine zit? en hoe kan ik dit het beste oplossen met de hardware die ik heb (dus geen nieuwe dvd oid). Mijn NEC zit op regio 1 en die krijg ik er niet meer vanaf :( ,kan hem niet flashen. Die Creative is regiovrij maar heeft geen mpegkaart nodig (lang leve Geforce).

Verwijderd

heb zelf ook zo'n kaartje en die werkt dus ook met andere dvd-roms zoals die van asus 12 speed en heb een sony ( weet niet meer welk type )bij een vriend van me ingebouwd die dus ook zo'n drx3 kaartje in heeft, en ze werken gewoon perfect met die dvd-roms samen , hebben het onder win2k en XP aan het draaien zonder een of ander probleem.
D8 eigenlijk dat de meeste dvd-roms regio vrij waren ?
zoniet flash dan die bios van die NEC zodat die regiovrij wordt :)

Verwijderd

Lees. Lees veel. Natuurlijk is het veel gemakkelijker om alle vragen die in je opkomen te stellen, maar daarmee irriteer je alleen maar medeforummers (is die vraag er nou alweer??) en de ervaring leert dat je van voorgekauwde antwoorden net zo veel opsteekt als van een dagje spijbelen. Een hoop dingen zijn al meerdere malen (op dit forum) besproken, zoek dus eerst en lees wat anderen te zeggen hebben.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Op zaterdag 17 november 2001 03:13 schreef InFoRMeR het volgende:
zoniet flash dan die bios van die NEC zodat die regiovrij wordt :)
Was dat maar, dan waren er geen problemen, maar krijg die NEC niet regiovrij :( (als jij weet hoe het moet, mag je me helpen).

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Op zaterdag 17 november 2001 04:09 schreef Robin201 het volgende:
Lees. Lees veel....... zoek dus eerst en lees wat anderen te zeggen hebben.
Je zoekactie naar 'creative dxr3 DVD' leverde 1 resultaten op. Resultaten 1 - 1.

En dat is dus dit topic.

Als ik het zou weten of als ik het zou kunnen vinden met de search zou ik de vraag niet stellen. ben gvd geen n00b |:(

Maar als jij het zo goed weet, geef dan #@%#@%!# een antwoord! |:(

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:44

Apoca

Array Technology Industry

Weet je wat je moet doen je moet er gewoon eens de drivers van een Realmagic Hollywood + kaart op zetten bij het installeren van de kaart, deze werken perfect ook onder XP als je ff de nieuwste van het net haalt. Als je dan ook nog ff Zoneselect erbij zoekt op het net kun je ook nog mooi ff de regio kiezen die jij graag wilt als je dvd RPC 1 is.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Slotje!

Het probleem is opgelost. Het lag aan de kaart, die ging een conflict geven met mijn TV-kaart (systeem hing ook toen ik de tvkaart starte, vandaar)

Verwijderd

Je zoekactie naar 'creative dxr3 DVD' leverde 1 resultaten op. Resultaten 1 - 1.
Je moet ook niet zoveel zoekwoorden gebruiken. Alleen dxr3 ofzo levert veel meer op
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.