Toon posts:

Asus A7V266-E Snap er niets meer van

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al veel topics erover gelezen en heel het land afgebeld ivm de Asus A7V266-E. Ik wil deze graag met raid hebben. Nu verteld de ene leverancier dat hij nog niet leverbaar is en de andere dat hij met raid helemaal niet leverbaar is. In de topics zie ik overigens staan dat sommige van jullie er al een hebben. :?

Dus mijn vraag is, zijn deze dingen met raid al verkrijgbaar en zo niet weet iemand dan misschien wanneer ze wel verkrijgbaar zijn.

Verwijderd

Ik lees op dit moment ook alle berichten omtrent dit nieuwe mobo. Ze zijn volgens mij alleen nog maar met onboard Audio verkrijgbaar en dus nog niet met raid. Met onboard Audio betaal je rond de 500 gulden. Met RAID is nog de vraag!
Alex

Verwijderd

Het is idd vaag. In artikelen op het net zie je dat hij met raid is, maar er staat dan altijd een plaatje bij van een mobo zonder raid..
Een ding is duidelijk, tis een vet plankje. Volgens mij komt hij wel met raid. Gewoon ff wachten. Hij is net uit en de versie zonder raid is ook nog niet overal te koop..

Verwijderd

http://www.asus.com/products/Motherboard/ddr266/a7v266-e/index.html

Hij is te verkrijgen in de UK en ze versturen hem naar Nederland o.a. www.vgicomputers.com als je echt om hoog zit.

Verwijderd

Inderdaad nog niet te krijgen hier...heb net ook de versie zonder raid met 6kanaals audio onboard gekregen!

Vet bordje hoor!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 17 november 2001 14:20 schreef gardien het volgende:
http://www.asus.com/products/Motherboard/ddr266/a7v266-e/index.html

Hij is te verkrijgen in de UK en ze versturen hem naar Nederland o.a. www.vgicomputers.com als je echt om hoog zit.
ik heb ff uitgerekend wat dat zou gaan kosten (all-in)

161 British Pound = 572.808 Dutch Guilder

nog ff wachten dus lijkt me :)

Verwijderd

Ze staan al wel op 2 website's.
Ik heb ze in de pricewatch toegevoegd.

Asus A7V266-E + Raid

Ik heb MOG Personal Systems gemaild of het echt de versie met Raid en 6-kanaals audio was, en dit is hem.

Mail:
code:
1
2
3
4
Het Asus A7V266-E moederbord wat u verkoopt, heeft toch de
onboard Promise RAID-controller? 
Dus ik kan in totaal 8 IDE-apparaten aansluiten?
En heeft dat moederbord ook de 6-kanaals CMI-8738-audio onboard?

Antwoord:
code:
1
Dat klopt als een bus.

Verwijderd

Topicstarter
WOW, thnx ik ga meteen ff kijken.
Pagina: 1