Toon posts:

Wat voor router bij Versatel ADSL??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ADSL aangevraagd bij Demon via Versatel. Nu hebben ze mij verteld dat ik een router erbij krijg ipv een ADSL modem. Weet iemand wat voor router dat is en wat de specs zijn??

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Alcatel Speed Touch Pro! >:)

Oftewel...hetzelfde modem als van KPN(daar heet-ie Alcatel Speedtouch Home), maar van tevoren omgebouwd. Hoef je dat zelf niet meer te doen :D

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
Dat meen je nie?! Naja toppie, ik ga gelijk ff specs zoeken... :)

• Ferdo

Ferdo

Nee, dat meende ik niet... :D

Maar het is een mogelijkheid...Ze bestaan alletwee, alleen is de Pro-versie iets duurder, omdat daar een router is ingebouwd...of eigenlijk, wél is ingeschakeld.

Audioscrobbler profile

Verwijderd

Topicstarter
Huh wat bedoel je nou?? Er zijn toch nog veel meer routers?? Waarom zou Versatel dan van de zelfde leverancier gebruik maken??

• Ferdo

Ferdo

Dat Alcatel twee typen modems maakt: een standaarduitvoering(Speedtouch Home) en één met ingebouwde router(Speedtouch Pro). Qua hardware dezelfde, maar softwarematig anders geconfigureerd.

Let wel, het is een mogelijkheid dat Versatel de Speedtouch Pro levert. Kan zijn uit prijsoverwegingen bijvoorbeeld...

Audioscrobbler profile

Verwijderd

hallo?!?!?
Bij demon krijg je Arescom modempies hoor....
Die zijn trouwens zwaar klote en veroorzaken veel storingen.

Demon icm. versatel is echt het slechtste wat je kan nemen.
Ik heb het een jaar gehad en opgezegd en heb nu gewoon mxstream met xs4all en dat werkt 100x beter dan Versatel icm. Demon. Wat een ellende heb ik daaraan gehad.
(De arescom modem is 2 maal vervangen omdat die verrot ging, en versatel heeft dermate infrastructuur problemen dat je vaak eruit lag. (en dan meteen een hele dag...)
Demon gaf het uiteindelijk ook toe dat ze ernstige problemen hebben met de klanten die via versatel bij hun Adsl hadden en konden verder weinig eraa doen. Dat was uiteindelijk de bekende druppel van mij en ben toen overgestapt en daar ben ik tot nu toe heel blij mee, want mxstream via Kpn heeft veel minder storing en is nog goedkoper ook.

Verwijderd

Topicstarter
He een negatieve reactie, die heb ik tot nu toe nog niet gelezen over Versatel inet. Maar bedankt, nu weet ik wat voor router ik erbij krijg...

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog met ervaringen met Versatel en Demon inet???

• Ferdo

Ferdo

FF de search gebruikt en op de zoekterm Demon gezocht: de router die ze gebruiken is om precies te zijn de Arescom NetDSL 1000.

Audioscrobbler profile

Verwijderd

Topicstarter
Oh jah klopt, had het al elders gevonden was ff vrgeten hier te posten... :(
Pagina: 1