dus het zou niet mogen
maar... als ik Femme een beetje ken zou hij zeggen
'als er maar aan de policies gehouden worden, en credits, veel credits
Okidoki, of tsjek eventuele firewall settings eensOp vrijdag 16 november 2001 23:07 schreef saviour het volgende:
Ik kan om 1 of andere reden op geen enkele server meerIk zal het morgen wel opnieuw installeren, ik moet zo weg nml.
icOp vrijdag 16 november 2001 23:18 schreef saviour het volgende:
Het lag niet aan de FW, ik heb het nu opnieuw geïnstalleerd en het werkt. * saviour op weg.
Ok, tnx 4 the infoOp vrijdag 16 november 2001 23:36 schreef Negotiator het volgende:
Hier zal een van de heren van het MT over moeten beslissen, ik denk zelfs dat femme hierin alleenrecht heeft aangezien hij het originele ontwerp op zijn geweten heeft..
we w88 geduldig op Femme
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dat heeft vast iets te maken met je signatureOp vrijdag 16 november 2001 23:38 schreef Traag het volgende:
* Garfield|IA hoopt dat het goedkomt
zou je denkenOp vrijdag 16 november 2001 23:45 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Dat heeft vast iets te maken met je signature![]()
JohOp vrijdag 16 november 2001 23:45 schreef Devil_2000 het volgende:
Dat heeft vast iets te maken met je signature![]()
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Meen je dat nou dat had ik nou niet verwacht.Op vrijdag 16 november 2001 23:47 schreef Traag het volgende:
[..]
Joh![]()
![]()
![]()
FloriZzZz @ IRC:
<FloriZzZz> ik vinnum wel redelijk OK
<FloriZzZz> enige opmerkingen:
<FloriZzZz> Tahoma als lettertype ajb
<FloriZzZz> Iets kleiner ook als het ff kan
en dat voor iemand die slaapt heOp vrijdag 16 november 2001 23:51 schreef SanderHovestad het volgende:
[..]
LOLOp vrijdag 16 november 2001 23:52 schreef DR het volgende:
[..]
en dat voor iemand die slaapt he![]()
Bericht hierboven
Hibernate noemen we dat @ T.netOp vrijdag 16 november 2001 23:54 schreef Floris Diemel het volgende:
I was on the process of going to sleep
Ik vind het echt leip om een complete layout te rippen, en vervolgens wat dingen te wijzigen, waardoor die eigenlijk lelijker word.
Je kunt de link met tweakers.net toch leggen door puur het logo van tweakers.net erin te verwerken?
maar femme: schiet nou eens op
officieele clanpage, dat hoort dan toch bij tweakers vind ik, ik vind het zeker een idee voor de lay-out in ieder geval
Euh... inderdaad.....Op zaterdag 17 november 2001 20:50 schreef Wesley het volgende:
officieele clanpage, dat hoort dan toch bij tweakers vind ik, ik vind het zeker een idee voor de lay-out in ieder geval
Wacky is goed genoeg om zelf een layout te bouwen, maar we houden GoT / Tnet in eer op deze manier...
BTW: Femme al langsgeweest
Jeremy Clarkson
NopeOp zaterdag 17 november 2001 22:04 schreef Traag het volgende:
[..]
Euh... inderdaad.....
Wacky is goed genoeg om zelf een layout te bouwen, maar we houden GoT / Tnet in eer op deze manier...
BTW: Femme al langsgeweest
Betatje is al te bezichtigen:
http://utclan.tweakers.net/beta
Femme
Jeremy Clarkson
kom ff in #ut op irc.tweakers.net
1. Een disclaimer onderaan elke pagina dat de clan geen onderdeel is van Tweakers.net BV. Het is dus geen officiele T.net clan!
2. De layout iets wordt aangepast zodat design-details zoals de streepjes rechts bovenaan geschrapt worden. Dat het er een beetje op lijkt en het kleurgebruik hetzelfde is, OK, maar delen kopiëren gaat me een tikkie te ver
Voorwaarden die Daniel stelt aan het gebruik van de lay-out zijn volgens mij wel okay.
Jeremy Clarkson
Ik vinnet "niet zo".Op zaterdag 24 november 2001 09:43 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
Verwijderd
/me vindt hem netjes gemaaktOp zaterdag 24 november 2001 09:43 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
En als je iets ript... doe het dan goed
beter lezen
Jeremy Clarkson
Ik vind em wel grappig, maar je icon nog meerOp zaterdag 24 november 2001 09:32 schreef cREATiVe8500 het volgende:
[afbeelding]
Mischien de pootjes van Tweaky (
UT is een spel genaamd Unreal Tournament.Op zaterdag 24 november 2001 17:41 schreef Ab.normaal het volgende:
Kan iemand mij zeggen wat ut is en waar ik info kan krijgen?
Je kan het bestellen bij bijvoorbeeld Free Record shop, kost iets van 20 piek.
Site met info enzo: http://www.unrealtournament.com/
Bericht hierboven
Juist die streepjes zijn medebepalend voor een T.Net look toch?Op zondag 18 november 2001 16:30 schreef Daniel Kegel het volgende:
Jullie hebben toestemming, op twee voorwaarden:
1. Een disclaimer onderaan elke pagina dat de clan geen onderdeel is van Tweakers.net BV. Het is dus geen officiele T.net clan!
2. De layout iets wordt aangepast zodat design-details zoals de streepjes rechts bovenaan geschrapt worden. Dat het er een beetje op lijkt en het kleurgebruik hetzelfde is, OK, maar delen kopiëren gaat me een tikkie te ver
Verwijderd
Laat me gewoon doen waar ik voor leefOp zaterdag 24 november 2001 15:47 schreef Traag het volgende:
beter lezen
k?
Ga lekker geband worden op IRC... ik had het niet eens over jou ****** (sensuur)Op zaterdag 24 november 2001 21:07 schreef nietzman het volgende:
Laat me gewoon doen waar ik voor leef
k?
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Waar spelen jullie meestal.
IP graag
we hebben geen vaste serverOp zondag 25 november 2001 00:58 schreef jbalk het volgende:
Gegh, [GoT]Wacky, ik heb gister nog gespeeld tegen jou. Best wel lache toen
Waar spelen jullie meestal.
IP graag
Verwijderd
JammerOp zondag 25 november 2001 01:02 schreef NoordGestoord het volgende:
[..]
we hebben geen vaste server
Jeremy Clarkson
HelaasOp zondag 25 november 2001 00:54 schreef Traag het volgende:
[..]
Ga lekker geband worden op IRC...
mijn aarsvijand daar houd zich rustig de laatste zijn
niets meer om over te zeuren