The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Verwijderd
Hij zit er standaard niet bij. Maar bij de eerste serie bordjes kreeg je die als bonus.
Bij de tweede levering zitten ze er niet meer bij, je moet ze dus kopen.
Bij de tweede levering zitten ze er niet meer bij, je moet ze dus kopen.
OK, bedankt.
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Verwijderd
wordt trouwens geleverd met een 1 meter usb kabel , waar je de smartkey weer op moet aan sluiten.
check de site van msi.
wel een verd******* goede optie voor degene die vaak op lan-partys bezigg zijn.
check de site van msi.
wel een verd******* goede optie voor degene die vaak op lan-partys bezigg zijn.
Verwijderd
[domheid mode]Op vrijdag 16 november 2001 22:39 schreef Borry het volgende:
Ik heb een MSI K7T266Pro2-RU besteld en gekregen.
Hoort er nu wel of niet een Smart Key in de doos te zitten, of moet ik die apart kopen.
In het boekje staat dat het een optie is, maar als ik de review's lees zit hij er altijd bij.
Dan is die mobo dus beveiligd met ene smart key, koop je die mobo hebbie alles in elkaar gezet kun je hm niet opstarten.
Verwijderd
Ik heb er dus wel zo'n ding bij gekregen, en het werkt niet totdat je de sftware hebt geinstalleerd, dus het probleem hierboven zal je niet tegenkomen.Op zaterdag 17 november 2001 10:20 schreef Mannekino het volgende:
[..]
[domheid mode]
Dan is die mobo dus beveiligd met ene smart key, koop je die mobo hebbie alles in elkaar gezet kun je hm niet opstarten.
Die key ziet er trouwens enorm prullerig uit, van transparant roze plastic... Maar als bonus bij mijn mobo was het wel leuk.
Pagina: 1