Toon posts:

past een cooler altijd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het mobo ASUS k7V266-E nemen voor mijn nieuwe PC. Hoe kan ik weten dat ie ook past en dat ik niets moet gaan verbuigen?
Alex

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Officieel past een ALPHA 8045 hier niet op, maar met wat 'buigwerk' past hij wel.
Welke cooler zou er dan op moeten ?

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:24
Als alle mobo fabrikanten zich netjes aan AMD's 'keep free area' (exacte term weet ik zo niet) zouden houden wel, alleen doen ze dat niet :(

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

niet alle coolers passen op alle processoren.
vraag @ de shop waar je het mobo / procc. koopt
wat voor cooler ze er bij aanraden als je er
zelf geen verstand van hebt.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:07
Dat kan je idd maar beter doen ja, anders krijg je hetzelfde als wat ik had :'(

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Het zal wel aan mij liggen, topic is past een cooler altijd en in je vraag heb je het alleen over je mobo.

Bedoel je nu of een cooler altijd past op dat mobo (ligt eraan welke cooler dus)

Of bedoel je: past het mobo altijd in, ...een kast...(ja, als het maar ATX standaard is...)

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
met een hamer een een beetje creativiteit past alles >:)

Verwijderd

Topicstarter
Dus het kan ook nog eens zijn dat als ik zo maar een kast in mijn mandje doe (via internet dus) en dus het bovengenoemde mobo, dat ik het mobo er niet eens in krijg. Lekker is dat!

Ik dacht zelf eigenlijk aan de NoiseControl van Silverado. Zal eens navragen of die erop past!
Alex

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Op zaterdag 17 november 2001 12:10 schreef capela het volgende:
Dus het kan ook nog eens zijn dat als ik zo maar een kast in mijn mandje doe (via internet dus) en dus het bovengenoemde mobo, dat ik het mobo er niet eens in krijg. Lekker is dat!

Ik dacht zelf eigenlijk aan de NoiseControl van Silverado. Zal eens navragen of die erop past!
Alex
Nou jij heb t er weinig kaas van gegeten. Maar de meeste kasten zijn tegenwoordig ATX (99%).

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken deze site net 2 weken, dus vind je het gek dat ik nog steeds als een leek overkom!
Alex
Pagina: 1