The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Verwijderd
Ow ik had het verkeerd gelezen... ik dacht 'Tweaker aftuigen', moet toch eens wat meer gaan slapen.
Wat geeft hij voor'n reden om niet mee te doen met onze leuke projectjes ?
Wat geeft hij voor'n reden om niet mee te doen met onze leuke projectjes ?
Verwijderd
uh flink swewarrema eten en zij kant uit ademen...Op vrijdag 16 november 2001 22:05 schreef martin.h het volgende:
Ik heb een jongen in mijn klas zitten en die hang nogal vaak op tweakers rond... hij is ook aardig handig met computers zoals ik begrepen heb maar hem over halen om mee te gaan doen met een van de projecten lukt niet....Iemand tips??
Als hij bijkomt (van de gevolgen van...) uitleggen wat DC is en uitleggen over die malloten van DPC en dat ze best aardig sympha ect... zijn...
Zoiets????
dnetc.exe -hide -install 
Als hij er dan na 2 maanden achter komt, dan moet je zeggen dat hij het moet laten staan, anders crosspost jij op heel GoT een message dat hij een newbie en fake-tweaker is
Bovendien moet hij begrijpen dat een echte tweaker zijn systeem constant in een stresstest moet houden
Als hij er dan na 2 maanden achter komt, dan moet je zeggen dat hij het moet laten staan, anders crosspost jij op heel GoT een message dat hij een newbie en fake-tweaker is
Bovendien moet hij begrijpen dat een echte tweaker zijn systeem constant in een stresstest moet houden
SetiCLI en dan SetiHide eroverheen met hidden settings, en hij heeft er totaal geen last meer van
Virussen? Scan ze hier!
tis niet helemaal wat je bedoelt maar er staan zeer zekers goeje tips/ overtuigingen in 
Een brief voor de sysop
Een brief voor de sysop
Op zaterdag 17 november 2001 14:11 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Iemand in zijn familie die kanker heeft?
edit: overgereageerd -10
50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200
Hij bedoelt vermoedelijk: dat die dan mee kan doen aan UD/THINK, het anti-kankeronderzoek.Op zaterdag 17 november 2001 14:12 schreef Ercewee het volgende:
[..]
![]()
Alleen beetje lullig verwoord ja.
Virussen? Scan ze hier!
Dat begrijp ik, ik kan het alleen zo niet waarderen.Op zaterdag 17 november 2001 14:13 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Hij bedoelt vermoedelijk: dat die dan mee kan doen aan UD/THINK, het anti-kankeronderzoek.
Alleen beetje lullig verwoord ja.
Als een familielid................ je begrijpt me wel.
Akkoord, het kwam op mij even verkeerd over. Kan het trouwens nog steeds niet waarderen.
edit: Overbodig -1
edit: Overbodig -1
Dat is nou een van de nadelen van Virtuele communicatie, veel dingen komen anders over dan ze bedoeld zijn.
Tijd voor een meeting dus
Tijd voor een meeting dus
**schop**Op zaterdag 17 november 2001 14:15 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Overbodig -1
Goed, ga ik ff direct ff duidelijkheid verschaffen:
Ik ben die jongen over wie de topicstarter het heeft en ik vind dit topic ook overbodig, want ik heb geen zin in DPC.
dus doe maar een groot slooot
why...ohh why? 
DPC staat voor fun, gezellie, competitie, nuttig en nog veel meer...wat kan je daar op tegen hebben?
DPC staat voor fun, gezellie, competitie, nuttig en nog veel meer...wat kan je daar op tegen hebben?
Dat geloof ik graag, maar ik vind het gezellie genoeg op GoTOp dinsdag 20 november 2001 23:18 schreef MarcyDarcy het volgende:
why...ohh why?
NEE...het kan nooit gezellie genoeg zijn 
Komop probeer het eens. Als je het echt niks vind stop je er na een paar weekies mee. Weet waar je over praat voordat je een oordeel geeft
dit is tuurlijk geen persoonlijke aanval op jou...maar kan altijd proberen een medetweaker over te halen
Kijk eens ff in een paar topics hiero en je zult echt zien dat het leuk is
Komop probeer het eens. Als je het echt niks vind stop je er na een paar weekies mee. Weet waar je over praat voordat je een oordeel geeft
dit is tuurlijk geen persoonlijke aanval op jou...maar kan altijd proberen een medetweaker over te halen
Kijk eens ff in een paar topics hiero en je zult echt zien dat het leuk is
Het kan niet gezellig genoeg zijn , toch?Op dinsdag 20 november 2001 23:43 schreef pc-reactive het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar ik vind het gezellie genoeg op GoT
edit:
Shit, iets te laat gezien
Maar bang dat het je computer vern**kt? Ten onrechte!
Shit, iets te laat gezien
Maar bang dat het je computer vern**kt? Ten onrechte!
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Pagina: 1