Toon posts:

Counterstrike is DE mod voor hl?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Counterstrike, de perfecte timekiller...
Het is een geweldig spel, lekker knallen, je ergernissen leeghozen op een n00b...

Ik persoonlijk vind het echt de beste mod voor Hl

-Wat vinden jullie van Cs?
-Hebben jullie zelf nog echt te gekke mods voor hl??

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

CS? vin d'r nix an
HL? vin d'r nix an

:D of zoek je mensen die HL wel leuk vinden maar CS niet :D

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->SP

Verwijderd

CS is THA SHIZZ NIT
CS ROELT

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 21:34

Flexx

This side up

Wordt te veel gecheat.

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-02 19:44

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

1) de mod CS ruleeeeeeeeerd :)
2) de community CS zuiiiiiiiiigt :(

En toch blijf ik CS spelen... Ik hoop op de nieuwe anti-cheat progs like The Second Coming enzo... :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...... niet WEER zon topic... CS roelt, CS sux, cheaters, blablabla...

argh!

Steam

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
CS is de leukste en beste mod voor CS, met de meeste features, maps, etc.

Het wordt het meest gespeeld, maar daarin zit ook het nadeel: hoe meer appels in een mand, des te meer kans op rotte. Er zijn ongelooflijk veel cheaters. :r

Ook ik blijf hopen dat vroeg of laat dit probleem blijvend wordt opgelost, want zoals het nu gaat, een drama.

Er zijn vele tientallen mods voor HL, maar als "runner-ups" na Counterstrike zijn Day of Defeat, FireArms en Action Half-life de grootste en meest gespeelde.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 21:58 schreef Captain Pervert het volgende:
CS is de leukste en beste mod voor CS, met de meeste features, maps, etc.

Het wordt het meest gespeeld, maar daarin zit ook het nadeel: hoe meer appels in een mand, des te meer kans op rotte. Er zijn ongelooflijk veel cheaters. :r

Ook ik blijf hopen dat vroeg of laat dit probleem blijvend wordt opgelost, want zoals het nu gaat, een drama.

Er zijn vele tientallen mods voor HL, maar als "runner-ups" na Counterstrike zijn Day of Defeat, FireArms en Action Half-life de grootste en meest gespeelde.
Couldn't agree more

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 18:20
Toch is naar mijn mening TO beter, mar dat zal ik maar voor me houden :9

(no flame intended.....denk ik }:O)

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 22:42 schreef Sephiroth het volgende:
Toch is naar mijn mening TO beter, mar dat zal ik maar voor me houden :9

(no flame intended.....denk ik }:O)
Liter heb er net weer 2 uur To op zitten :)
I agree 2 totallt :D

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Heb zelf een week of twee terug besloten om compleet te kappen met CS (behalve LANs dan, want daar doet niemand iets anders)
Om de simpele reden dat ik er geen lol meer aan beleefde. De cheaters zijn natuurlijk erg vervelend, al had ik er nooit zon last van. Maar het ergste is nog het feit dat de community veel te groot is geworden. Dat betekent meteen meer n00bs en lamers. Er zijn nog maar een paar servers waar je echt een goed potje kunt spelen (strikerz waren mijn favo servers, daar speelden bijna alleen maar mensen van kwaliteit)

Dus CS valt eigenlijk een beetje af :)

Goed, wat hebben we dan nog over?
- Hilarisch: Boxwar. Je ziet eruit als een kistje. sterker nog, iedereen ziet eruit als een kistje. sterker nog, het hele level staat VOL met kistjes. is echt geweldig op LANs, want je schrikt je de pleuris als blijkt dat dat kistje ineens een speler is! (weet zo ff geen URL, ff op PHL zoeken en dan kom je dr vanzelf)
- upcoming: Bushido. Voor de echte Japan-fanaat. Samurai-mod die zwaar gaat roeleren, maar hij is alleen nog nie af :( (www.planethalflife.com/bushido)
- weer eens wat anders: Road Rage. Okay, technisch gezien is dit Counter-Strike, maar met compleet andere regels. Er word alleen gespeeld op maps waar auto's in voorkomen, vaak zijn het maps die geoptimaliseerd zijn voor autorijden.
Het doel van het spel varieert van "wie kan de meeste mensen overrijden" tot "wie kan het meeste zelfmoord plegen"
er is geen centrale plaats om de maps te downen, maar op www.jolt.co.uk staan de beste maps, en zij hebben ook de eerste RR server opgericht, die met de kleine 7.1 community een stuk leuker was dan CS zelf :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 21:56 schreef JeanLucPicard het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...... niet WEER zon topic... CS roelt, CS sux, cheaters, blablabla...

argh!
My thougths exacly :(

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:24

Frenkpie

"Crocs Rule !"

(jarig!)
hmmz ik vind er nix aan ... ofja over een FFA internet server

zitten zon dikke cheaters ;( vandaag ook weer 1 op demon.nl
was een kerel die in oilrig gewoon in de basis van CT rende en alles neerschoot (had alleenmaar headshots en zijn score was 60-4 ofzo :( )

en toen zat hij reclame te maken over de aimbot :(((

• Da_RoNiN
  • Laatst online: 23-10-2025

Da_RoNiN

Oclama?

Pervert pervert he's my man if he can't do it , no one can.

Idd precies wat je zegt. :)

Kenners weten waarom

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op vrijdag 16 november 2001 21:56 schreef JeanLucPicard het volgende:

argh!
volgens mij hebbe we alle handen nodig van alle GoTers om het aantal CS topics te kunnen tellen. het word nou wel redelijk irritant :(

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Frenkpie, daar heb je echt geen cheat voor nodig hoor!
op oilrig tegen een iets minder begaafd CT team kun je zo elke ronde de VIP al afmaken voor ie zn spawn af is. Meestal wacht de VIP tot het hele team klaaris met kopen omdan te gaan, maar met een freezetime van 1 of 2 seconden ben ik al klaar aan het eind van die 1 of 2 secs en moeten zij nog zowat beginnen. En dan heb je dus 4 manieren om binnen ~5 secs naar CT spawn te komen. (ligt aan waar je zelf gespawned wordt)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Verwijderd

Team Fortress 1.5 is het leukst, echt dikke lol

de leagues zijn ook cool, en het is de grootste mod voordat CS er was

CS zuigt door de cheaters en de newbies, die newbies zijn er vooral doordat het zo bekend is

• Captain Pervert
Op vrijdag 16 november 2001 23:08 schreef Da_RoNiN het volgende:
Pervert pervert he's my man if he can't do it , no one can.

Idd precies wat je zegt. :)
Ik snapte eerst niet waarom ik een fan had, maar na het zien van je "voornaam" in je profile weet ik het weer :P

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Op zaterdag 17 november 2001 00:03 schreef iefje het volgende:
CS zuigt door de cheaters en de newbies, die newbies zijn er vooral doordat het zo bekend is
Voor de verandering heb je eens een keer gelijk :)
Wat bovenstaande betreft dan alleen, want TFC is echt minder leuk hoor :P Deathmatchen is nix. Maar ja smaken verschillen huh.

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

CS roelt!!

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 00:24 schreef geez het volgende:
CS roelt!!
Zkrz

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:01
weer zo'n }:O topic.

ingredienten: mensen die geen search gebruiken, de woorden cheaters ruled owned l33t n00b en bl@@t en voila je hebt weer een CS topic.

1000 in een dozijn hiero.

slotje!

Verwijderd

Mensen, dit gaat weer helemaal nergens heen. :{
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.