Heb zelf een week of twee terug besloten om compleet te kappen met CS (behalve LANs dan, want daar doet niemand iets anders)
Om de simpele reden dat ik er geen lol meer aan beleefde. De cheaters zijn natuurlijk erg vervelend, al had ik er nooit zon last van. Maar het ergste is nog het feit dat de community veel te groot is geworden. Dat betekent meteen meer n00bs en lamers. Er zijn nog maar een paar servers waar je echt een goed potje kunt spelen (strikerz waren mijn favo servers, daar speelden bijna alleen maar mensen van kwaliteit)
Dus CS valt eigenlijk een beetje af
Goed, wat hebben we dan nog over?
- Hilarisch: Boxwar. Je ziet eruit als een kistje. sterker nog, iedereen ziet eruit als een kistje. sterker nog, het hele level staat VOL met kistjes. is echt geweldig op LANs, want je schrikt je de pleuris als blijkt dat dat kistje ineens een speler is! (weet zo ff geen URL, ff op PHL zoeken en dan kom je dr vanzelf)
- upcoming: Bushido. Voor de echte Japan-fanaat. Samurai-mod die zwaar gaat roeleren, maar hij is alleen nog nie af

(
www.planethalflife.com/bushido)
- weer eens wat anders: Road Rage. Okay, technisch gezien is dit Counter-Strike, maar met compleet andere regels. Er word alleen gespeeld op maps waar auto's in voorkomen, vaak zijn het maps die geoptimaliseerd zijn voor autorijden.
Het doel van het spel varieert van "wie kan de meeste mensen overrijden" tot "wie kan het meeste zelfmoord plegen"
er is geen centrale plaats om de maps te downen, maar op
www.jolt.co.uk staan de beste maps, en zij hebben ook de eerste RR server opgericht, die met de kleine 7.1 community een stuk leuker was dan CS zelf
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED