sorry meneer, dat ik dit zo moet melden, ik ben pas nieuw en heb de faq enzo wel gelezen maar ik wist geen raad, ik word hier: [topic=322825/1/25] bruut uitgescholden en geschreeuwd, help alstublieft!
ja ik heb ergens (weet niet waar) dat je niet rtff en usfs mag typen enzo want dan wordt je verwijderd...en dennisdotcom...jij hangt hier al een tijdje rond...dus jij wil niet weg he?
Is dit een bedreigingOp vrijdag 16 november 2001 21:18 schreef Afdrukrij het volgende:
en dennisdotcom...jij hangt hier al een tijdje rond...dus jij wil niet weg he?
Ik heb je topictitel even iets vriendelijker gemaakt en move het nu naar LA vanuit WS.
En welkom op GoT!
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Verwijderd
Welkom op GoT 
Dennisdotcom beantwoorde alleen maar jouw vraag, dus het is IMO een kleine misverstand. Zand erover zou ik zeggen
Dennisdotcom beantwoorde alleen maar jouw vraag, dus het is IMO een kleine misverstand. Zand erover zou ik zeggen
Dan wordt je niet verwijderd, dan _kan_ je een waarschuwing krijgen.Op vrijdag 16 november 2001 21:18 schreef Afdrukrij het volgende:
ja ik heb ergens (weet niet waar) dat je niet rtff en usfs mag typen enzo want dan wordt je verwijderd...en dennisdotcom...jij hangt hier al een tijdje rond...dus jij wil niet weg he?
Daarnaast was het een "cryptische" rtfm roeping en zelfs redelijk behulpzaam. In zo'n geval zal de moderator daar niets of iig weinig aan doen.
Dat dennisdotcom het daarna vrij duidelijk uitlegde waar de afkorting rtfm voor staat is idd niet helemaal netjes.
Ik zou me inderdaad moeten schamenOp vrijdag 16 november 2001 21:20 schreef ACM het volgende:
Dat dennisdotcom het daarna vrij duidelijk uitlegde waar de afkorting rtfm voor staat is idd niet helemaal netjes.
Sorry Afdrukrij
Maar je weet nu iig wat het betekent
"Read the fucking manual" is een standaart kreet op GoT
welkom op GoT? dankjewel maar ik hang hier al heeeeeeeeeel lang rond, maarja ik heb een 14-daagse ban...wat niet mijn schuld was!!! en een leven zonder GoT is voor mij onmogelijk
Dat heb je snel voor mekaarOp vrijdag 16 november 2001 21:22 schreef Afdrukrij het volgende:
welkom op GoT? dankjewel maar ik hang hier al heeeeeeeeeel lang rond, maarja ik heb een 14-daagse ban...wat niet mijn schuld was!!! en een leven zonder GoT is voor mij onmogelijk
Pardon?Op vrijdag 16 november 2001 21:14 schreef Afdrukrij het volgende:
sorry meneer, dat ik dit zo moet melden, ik ben pas nieuw en heb de faq enzo wel gelezen maar ik wist geen raad, ik word hier: [topic=322825/1/25] bruut uitgescholden en geschreeuwd, help alstublieft!
Audioscrobbler profile
Ach, het is maar hoe je het opvat. Dit is mij in mijn begindagen op precies dezelfde manier ook overkomen. Ik snapte echter wel wat er bedoelt werd toen iemand anders het dus voluit schreefDat dennisdotcom het daarna vrij duidelijk uitlegde waar de afkorting rtfm voor staat is idd niet helemaal netjes.
huh hoezo? ik bedoel ik heb een ban op mijn normale account, ik hang hier echt al een half jaar rond ofsow
Op vrijdag 16 november 2001 21:14 schreef Afdrukrij het volgende:
Wat klopt hier niet???Op vrijdag 16 november 2001 21:23 schreef Afdrukrij het volgende:
huh hoezo? ik bedoel ik heb een ban op mijn normale account, ik hang hier echt al een half jaar rond ofsow
Kloontje!!!
Audioscrobbler profile
Kill kill killOp vrijdag 16 november 2001 21:23 schreef Afdrukrij het volgende:
/kick kick kick!
Ban ban ban
Nog meer woorden?
Je bent niet slim dat je dit zegt.
Jij bent toch niet die MainFramenogwat hè
Jij bent toch niet die MainFramenogwat hè
Verwijderd
jij bent echt een zielig mannetje zegOp vrijdag 16 november 2001 21:18 schreef Afdrukrij het volgende:
mainframewie? nee mijn naam begint met de h... maar meer zeg ik nie! maar wees maar niet ongerust ik zal me gedragen en over 14 dagen ben ik weer terug op mijn normale account...
* Engineer begrijpt dit niet helemaal en heeft zin om heel hard met z'n hoofd tegen een muur aan te lopen
Er zullen wel een hoop users zijn met een username H**** én een 14-dagen-ban...
Edit:
'k ben lekker bezig...tiepvauten!
Edit:
'k ben lekker bezig...tiepvauten!
Audioscrobbler profile
Gaan we warez uitdelenOp vrijdag 16 november 2001 21:30 schreef Afdrukrij het volgende:
huh?
Modjes hebben geen eerste letter nodig. Die kijken gewoon naar je IP
Op vrijdag 16 november 2001 21:34 schreef OProg het volgende:
Modjes hebben geen eerste letter nodig. Die kijken gewoon naar je IP
Ehm die heb ik ja. Hoezo danOp vrijdag 16 november 2001 21:36 schreef Afdrukrij het volgende:
sow heb jij ook je eigen forum? mag ik de source hebben of kopen of iets?
Hij is nog niet af trouwens.
En ik ga nu slapen. Je weet vast wel waarom als je mij zo goed kent
Als jij Zend betaald en nog 500 piek wilt dokken .. gaat lekker dit topicOp vrijdag 16 november 2001 21:39 schreef Afdrukrij het volgende:
hdd, forum? kan ik de source hebben of kopen voor mijn school project?
Afdrukrij, ik zou me maar gewoon gedragen voor je eigen bestwil. Dit is een vriendelijk bedoelde tip, en doe ermee wat je wilt, enne -> jezelf verraden is wel het domste wat je kunt doen
Als we dit topic eens dicht doen? En meneer een ban geven?
Een 14-dagen ban heb je niet 'zomaar'.
Een 14-dagen ban heb je niet 'zomaar'.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()