Toon posts:

koopadvies : Leadtek Geforce 2-GTS Pro 64 Mb DDR T

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb reeds vaker uitgekeken naar een nwe. videokaart en de keus is op dit moment gevallen op de:

Leadtek Geforce 2-GTS Pro 64 Mb DDR TV-Out

Vraag:

Is dit een goede videokaart als je vaak 3D games speelt en af en toe office-aplicaties gebruikt?

Zijn er al goed werkende drivers op de markt, die goed presteren onder Windows XP Professional, waar kan je ze downloaden?

Ik werk met een PIII 700 mhz / 256 mb / moederbord: Asus P3V4X, via apollo pro133a chipset / 40 BG harde schijf /op het moment : videkaart >> Diamond Viper IIZ200 32 mb<<, er worden geen drivers meer gemaakt voor deze kaart onder winXP, maar gebruik zolang win2K drivers.

Ik heb al zoveel gelezen over de GEFORCE kaarten, maar ik zou echt niet weten of deze >>Leadtek Geforce 2-GTS Pro 64 Mb DDR TV-Out << een goede keus is.

De prijs hou ik in de gaten via de pricewatch.

Met vriendelijke groet,

Ben

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
ik zag laatst een geforce 2 Ti voorbij komen voor 375 in een topic, leek me heel geodkoop. ik volg de geforce prijzen niet zo erg maar 375 voor een geforce2 ultra cloon klinkt goed daht ik zo.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 15:17
goeie kaart, werkt prima met alle drivers bij mij
en doet ook niet moeilijk over een overgeklokte AGP bus
maar ik zou gaan voor de Ti, die is namelijk even duur
als een pro, maar sneller (250 mhz core ipv 200)
er zitten ook een paar extra functies op volgens sommigen, maar dat weet ik niet zeker

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB