Ik heb op het moment 3 * 40mm fans (sunon) en 2 * 80 mm intake. Mn voeding is de enige outtake is het zinvol om er outtake bij te plaatsen. Ik heb nl. het id dat het er vanzelf wel uitgaat als druk in kast hoger word als buiten. Dus mn vraag is zal ik meer intake of outtake maken???
Dat de lucht "vanzelf" uit je case gaat is wel OK, maar je moet dan wel zorgen dat de lucht daar niet teveel bij gehinderd wordt. Je kan bv een 120mm gat boven in je case maken en er een 120mm fangrill (zonder fan!) opzetten.
Daar heb ik geen plaats voor 80mm is het maximum ivm met voeding en DVD speler en tja in dat geval heb ik ook nog 80mm fan liggen die kan er dan ook wel in. En gaten maken word lastig geen dremel ofzo en tja van mn linkerhanden moet ik het niet direct hebben.
pics of case hier
pics of case hier
Ik neem aan dat beide 80mm intake fans onderaan zitten? If so, zou je ter hoogte van je CPU, onder de voeding, een gat kunnen maken in het achterpaneel. Dat ziet sowieso niemand, en dan kan langs daar de hete lucht van je CPU koeler naarbuiten. Zoals het er nu uitziet, denk ik dat de lucht met moeite uit je case kan, en dat je dus niet veel baat hebt van al die intake.
Die zitten idd onder in alleen beetje plastic ervoor
mja daar maken ik binnen kort 80mm fingerguard in dus komt dan wel goed.
Daar zit al een gat voor 60mm fan die er maandag in komt
vriend van mij kan nl. redelijk makkelijk aan gebruikte fans komen en nu krijg ik elke week paar fans dr bij
alleen is het staal beetje lastig om gat in te boren vrees ik. Ik heb nl. niet veel geld (ivm rijbewijs) en ook niet zoveel gereedschap.
Daar zit al een gat voor 60mm fan die er maandag in komt
vriend van mij kan nl. redelijk makkelijk aan gebruikte fans komen en nu krijg ik elke week paar fans dr bij
Ik vin die fans er wel heel kewl in staan alleen jammer van die 2 linkerhanden (gaatjes zijn niet echt rond)Op vrijdag 16 november 2001 21:13 schreef BrainDamage het volgende:
Daar heb ik geen plaats voor 80mm is het maximum ivm met voeding en DVD speler en tja in dat geval heb ik ook nog 80mm fan liggen die kan er dan ook wel in. En gaten maken word lastig geen dremel ofzo en tja van mn linkerhanden moet ik het niet direct hebben.
pics of case hier
For those about to rock, we salute you!
Jep en verkeerde gereedschap. Mja als ik keer goede krijg maak ik het nog een keer was niet zo moeilijk
ik ga eerst is ff fanbus in elkaar lassen
was toch wel redelijk origineel of nie???
was toch wel redelijk origineel of nie???
Pagina: 1