Het is al lang geleden dat ik mijn vorige website heb gemaakt. En nu wil ik die site een beetje moderner gaan maken. Mijn keus is gevallen op een lay out als die van tweakers.net. Alleen ik weet niet hoe ik aan de linkerkant zo'n menuutje moet maken met die zo'n plaatje er achter (ook bijvoorbeeld nedstat.nl heeft dat), ik kan de bron niet opvragen omdat het php is. Iemand?
Verwijderd
tabellejes? >Bgimage kan in tabel
Frames? > plaatje als site achtergrond? Een tabel met plaatje...
Frames? > plaatje als site achtergrond? Een tabel met plaatje...
Verwijderd
de opmaakcode kun je gewoon zien hoor, heeft niks met php te makenOp vrijdag 16 november 2001 20:57 schreef Dr. Vork het volgende:
ik kan de bron niet opvragen omdat het php is. Iemand?
Hmm, vaag, nu lukt het wel.Op vrijdag 16 november 2001 21:00 schreef Cheatah het volgende:
[..]
de opmaakcode kun je gewoon zien hoor, heeft niks met php te maken
thnx
En als IE dat weer eens tegen werkt gebruik je MozillaOp vrijdag 16 november 2001 21:07 schreef Dr. Vork het volgende:
Hmm, vaag, nu lukt het wel.
thnx
ben bezig :-)Op vrijdag 16 november 2001 21:08 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
En als IE dat weer eens tegen werkt gebruik je Mozilla
Dr. Vork, voordat je veel topics gaat openen met dit soort vragen, W&G is niet de plek wanneer je de basics van bv HTML nog niet door hebt. Niet dat je niet welkom bent, hoe meer zielen... maar om het voor iedereen leuk te houden binnen W&G wordt er van iedereen binnen W&G verwacht simpele dingen niet als topic te posten maar op te zoeken op 1 van de vele sites of in 1 van de vele boeken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()