Toon posts:

Cooler maakt afwisselend geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo een klote geval de Vulcano II t/m 1500 MHz
de ene keer maakt dat ding heel veel geluid en dan opeens weer normaal geluid en dan weer veel herrie..
Meer mensen met dit soort probs? :9

Verwijderd

Misschien varieert je mobo het toerental afhankelijk van de temperatuur van je processor?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD XP 1600 + en een ASUS A7V266 mobo.

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

het zou ook kunnen zijn dat je fan niet meer helemaal in balance is komt ook vaak voor.

je hebt toch niet met je vingers met die fan zitten spelen he :+

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

Verwijderd

al meer gehoord

doet die van mij ook

ik ben er maar mee leren leven

je merk het ook al bij scrollen, tis bij mij een detla60-hp btw

Verwijderd

Dat probleem heb ik dus ook hier met scrollen ( alleen als men cpu dus nix aan het verder aan het doen is , heb normaal altijd UD runnen dus 100% load 24/7 ), heb wel men fan op 7 volt draaien , op 12 volt heb ik dat dus niet.
mabye is mijn fan te zwaar voor ( Delta FFB-80HP ) voor op +5 +12 = 7volt ? ben er niet zo'n wizard in :( naja niet dat ik me er aan stoor , zet de muziek wel wat harder :)

Verwijderd

ik heb zo'n chrome orb cooler volgens mij en die dpet dat ook maar volgens mij doet dat moederbord dat he

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij zitten er kabouterjes op je ventilator die draaimolentje spelen :P

Verwijderd

volgens mij resoneert je kassie

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
ik heb het ook, en volgens mij komt het door het sterk wisselend vemogen van de proc ( ik heb een celly 800 ).
doordat er meer vermogen wordt gevraagd fluctueerd de spanning, dat veroorzaakt volgens mijn het wisselende toerental

Verwijderd

ofwel is ie het gewoon aan het begeven.hoge toerencoolers hebben een vrij korte levensduur....
Pagina: 1